کد خبر: ۶۷۸۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

مادورو: ترامپ در تجمعات انتخاباتی "رقص چاوز" را تقلید کرد،آیا متوجه آن شدید؟

رئیس جمهور ونزوئلا روز شنبه طی نشستی با هوادارانش، ظاهراً از بین همه چیز، به رقصیدن دونالد ترامپ در تجمعات انتخاباتی خرده گرفت.
مادورو: ترامپ در تجمعات انتخاباتی
آفتاب‌‌نیوز :

 نیکولاس مادورو در این نشست گفت: دونالد ترامپ در رویدادی در پنسیلوانیا، از رقصیدن هوگو چاوز، رئیس جمهور سابق ونزوئلا تقلید کرد. آیا متوجه آن شدید؟

به گزارش اسپوتنیک، مادورو در حال اشاره به رقص اوایل هفته رئیس جمهور آمریکا بر روی سن با آهنگ قدیمی YMCA گروه "ویلج پیپل"، در جریان یک تجمع انتخاباتی در میدل‌تاون، ایالت پنسیلوانیا بود. رقص چاوز اما با ریتم "مرنگه"، یکی از محبوب‌ترین ژانرهای موسیقی فولک ونزوئلا، معروف است.

رقص با حرکات مشت ترامپ در میدل‌تاون، تازه‌ترین مورد در مجموعه‌ای از چنین نمایش‌هایی توسط رئیس جمهور، طی هفته‌های اخیر بودند.

دونالد ترامپ در نشست‌ها با هواداران خود از زمانی که از قرنطینه برگشته، انرژی زیادی را از خود به نمایش گذاشته است. او و همسرش اوایل اکتبر مبتلا به کووید ۱۹ تشخیص داده شدند.

ترامپ اما بهبود فوری پیدا کرد و بعد از گذراندن تنها چند روز در مرکز پزشکی والتر رید، به کاخ سفید بازگشت.

ونزوئلا در حال حاضر تحت تحریم‌های سنگین اقتصادی آمریکا قرار دارد. تحریم‌های واشنگتن از سال ۲۰۱۸ به منظور سرنگون کردن مادورو، رئیس جمهور منتخب دموکراتیک ونزوئلا، بر این کشور اعمال شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین