کد خبر: ۶۷۸۴۲۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

۱۸ باشگاه ورزشی متخلف پلمب شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۱۸ باشگاه ورزشی متخلف در پاکدشت به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده و اخطار بهداشتی دریافت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

محسن خادمی به ایرنا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون، حوزه ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت با عمل به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در محدودیت و تعطیلی فعالیت باشگاه‌های ورزشی، تلاش کرد تا از شیوع ویروس کرونا بین جوانان و ورزشکاران جلوگیری کند.

وی اظهار کرد: بخش نظارت و بازرسی اداره ورزش هر هفته بر اساس اخبار و گزارشات مردمی و یا در راستای اجرای طرح‌های نظارتی، با همراهی پلیس اماکن و شبکه بهداشت، فعالیت باشگاه‌های ورزشی را مورد بررسی قرار داده و در صورت مشاهده تخلف و تکرار آن از سوی باشگاه‌داران، نسبت به پلمب آن‌ها اقدام می‌کند.

۱۸ باشگاه ورزشی متخلف پلمب شد

وی با اشاره به این که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ مورد پلمب و ابلاغ اخطار به باشگاه‌های پاکدشت صورت گرفته افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در موج سوم همه گیری این بیماری در ماه‌ اخیر، ۶ باشگاه ورزشی طی یک‌ماه گذشته پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

خادمی به فعالیت ۷ هزار ورزشکار ثبت شده پاکدشتی در رشته‌های انفرادی و تیمی خبر داد و افزود:در حال حاضر ۱۳۵ مکان و باشگاه ورزشی در شهرستان پاکدشت فعالیت می‌کند که از این تعداد، ۲۵ واحد دولتی و ۱۱۰ باشگاه به صورت خصوصی می‌باشند که با توجه به شرایط کرونایی جامعه، فعالیت این باشگاه‌ها تعطیل است و تلاش می‌شود ورزش همگنی را در فضای باز توسعه دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت افزود: سرانه ورزشی شهرستان را ۸۶ صدم درصد است که این میزان از سرانه نسبت به سایر شهرستان‌های استان تهران مناسب بوده ولی به توسعه نیاز دارد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین