کد خبر: ۶۷۸۴۹۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
ویسی:نه استعفا داده ام و نه اخراج شده ام

به من گفتند جایی نرو هفته پنجم تیم داری!

سرمربی سابق پیکان اعلام کرد که در خصوص تحمیل بازیکن صحبتی نمیکنم و مردم باهوش هستند و همه میدانند چه اتفاقاتی می افتد.
به من گفتند جایی نرو هفته پنجم تیم داری!
آفتاب‌‌نیوز :

طی روزهای گذشته اتفاقاتی زیادی در باشگاه پیکان رخ داد. عبدالله ویسی سرمربی این تیم از شرایط حاکم بر این باشگاه گلایه کرده بود و خواهان تغییر شرایط شد, اگرچه که این تغییرات با موافقت مدیران پیکان همراه نشد و در نهایت ویسی از این تیم جدا شد.

ویسی در یک گفتگوی رادیویی در مورد جدایی از پیکان گفت: از مدت ها قبل اتفاقاتی میان من و مدیران باشگاه رخ داد و فکر می کردیم وضعیت بهتر می شود ولی شرایط آنگونه که می خواستیم پیش نرفت و منجر به جدایی من از پیکان شد؛ باشگاه این حق را دارد که به فکر سرمربی بعدی باشد.

وی در مورد اختلافات با اکبر محمدی مدیرعامل پیکان گفت: اختلاف نظر در هر کجا که به صورت گروهی کار می کنند وجود دارد. من یک سری خواسته ها از باشگاه داشتم ولی آنها توانایی انجام این خواسته ها را نداشتند. اتفاقاتی افتاد که با فلسفه و اصول مربی گری من در تناقض بود، شاید مربی دیگری بتواند با این شرایط کار کند.

سرمربی سابق پیکان در مورد علت و ریشه مشکلاتش با مدیران این تیم گفت: نگفتن این مسئله بهتر است. همه خبر دارند در فوتبال مملکت چه خبر است. در خصوص تحمیل بازیکن صحبتی نمیکنم و مردم باهوش هستند و همه میدانند چه اتفاقاتی می افتد. من 6 ماه برای پیکان به همراه همکارانم شبانه روزی زحمت کشیدیم و توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. این رفتار درست نیست که یک هفته قبل از آغاز لیگ برتر با به وجود آوردن بهانه هایی منجر به جدایی من شوند.

وی ادامه داد: من نه استعفا داده ام و نه اخراج شده ام. من 40 روز بدون قرارداد برای این تیم کار کردم. بازیکنانی که مدنظر ما بودند، بازیکنان طراز اول تیم های دیگری بودند که قیمتشان بالا بود. من در این زمینه می گویم که حق با باشگاه است چرا که تیم بودجه ای نداشت و گله مند نیستم. سقف قرارداد ما یک میلیارد و 500 میلیون بود و مهران موسوی بازیکن خودمان بود و به ما پیشنهاد 3 میلیاردی داد.

وی گفت: به همین دلیل من به سراغ بازیکنان گمنام و جوان از لیگ های پایین تر رفتیم. باشگاه در این زمینه درست می گوید، آن ها لیست دوم و سوم ما را جذب کردند؛ ولی اینکه می گویند تمام درخواست های ما را انجام دادند، دروغ محض است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین