کد خبر: ۶۷۸۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

دو حادثه ریزش ساختمان در بامداد امروز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع دو حادثه تخریب ساختمان و ریزش آوار در بامداد امروز خبر داد.
دو حادثه ریزش ساختمان در بامداد امروز
آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٢:۴٠ دقیقه بامداد روز جاری یک مورد حادثه تخریب ساختمان در خیابان نبرد شمالی، خیابان ثانی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی در حال تخریب بود که در ساعات میانی بامداد به یکباره بخشی از آن تخریب می شود.

ملکی گفت: با توجه به ریسک بالایی که داشت آتش نشانان ایمن سازی لازم را انجام دادند و بررسی های لازم انجام شد، البته هیچ کدام از مسئولان پروژه در محل حضور نداشتند و تماس ها را هم پاسخگو نبودند.

وی ادامه داد: به هر حال از اطلاعاتی که به دست آمد مشخص شد فردی زیر آوار نیست و کارگران ساعت ها قبل محل را تخلیه کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: این حادثه بدون مصدومیت و تلفات جانی به پایان رسید و ساعت ٠۴:١٢ دقیقه آتش نشانان محل را به عوامل شهرداری تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به حادثه ای مشابه که بامداد روز جاری رخ داده بود گفت: ساعت ٠٣:۴۶ دقیقه بامداد یک مورد احتمال ریزش آوار در بازار طرخانی واقع در خیابان وحدت اسلامی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که دو ایستگاه در محل حاضر شدند.

وی گفت: محل یک پاساژ قدیمی سه طبقه بود که در مجاورت آن بنایی در حال ساخت بود. خاکبرداری از آن محل انجام و یکی از مغازه های پاساژ قدیمی که در طبقه دوم بود دچار ترک خوردگی شده بود.

وی ادامه داد: قسمتی از دیوار و سقف این مغازه تخریب شده بود. دو نفر نگهبان که داخل پاساژ حضور داشتند که با حضور آتش نشانان از محل خارج شدند. این حادثه نیز مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

ملکی گفت: در این حادثه نیز محل به عوامل شهرداری تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: تاکید می کنیم که قسمت تخریب یک ساختمان بسیار حساس است و نباید به این مرحله ساده نگاه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین