کد خبر: ۶۷۸۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

ورود به کوهستان گنو در بندرعباس ممنوع شد

اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان اعلام کرد با هدف کمک به کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا، ورود به منطقه گردشگری و زیست‌کره کوهستان گنو در شهرستان بندرعباس ممنوع است.
ورود به کوهستان گنو در بندرعباس ممنوع شد
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اطلاعیه روز سه‌شنبه حفاظت محیط زیست هرمزگان این ممنوعیت تا جمعه ۱۶ آبان و در تمام ساعت‌های شبانه روز ادامه خواهد داشت. منطقه گونه شامل کوه گنو با بیش از ۲ هزارو۳۴۷متر ارتفاع از سطح دریا و گردشگری و آب گرم گنو در ۳۵ کیلومتری شمال بندرعباس بوده که به‌دلیل شرایط مساعدت آب و هوایی در شرایط عادی مردم گردش و تفریح به محل سفر می‌کردند.

در طرح ستاد ملی کرونا، استان هرمزگان هم جزو استان‌های درگیر با کرونا اعلام شده که از ساعت ۱۲ روز دوشنبه تا جمعه شب اجازه تردد به شهرهای دیگر داده نمی‌شود و مردم باید تمام پروتکل‌های بهداشتی از نرفتن به دور همی، مراسم‌های عزا و جشن و ماسک زدن و پوشیدن دستکش وشست و شوی دست را بیشتر رعایت کنند.

فرمانده فرارگاه پلیس راه هرمزگان هم پیشتر اظهارداشت: برای سفر و خروج خودروهای پلاک بندرعباس به سایر شهرهای استان و دیگر استان‌ها نیز همین محدودیت‌ها اجرا می‌شود. به گفته سرهنگ نیکبخت، خودروهای غیربومی سایر استان‌ها هم مجاز به ورود به استان نخواهند بود و از پلیس راه‌ها بازگردانده خواهند شد.

وی تصریح کرد: در صورت اصرار رانندگان به شکستن محدودیت‌ها و تخطی از قانون ابلاغ شده، جریمه ۵ میلیون ریالی برای آنان اعمال خواهد شد، لذا مردم باید توجه کنند که تمامی این محدودیت‌ها برای تامین و تضمین بیشتر سلامتی خود آنان و مصونیت در برابر بیماری خطرناک کروناست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین