کد خبر: ۶۷۸۷۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲

ترامپ و بایدن در روز انتخابات چه می‌کنند؟

برای کاندیداهای ریاست جمهوری و طرفداران آنها "روز انتخابات" به شدت استرس‌زا است. وقتی رای‌گیری تمام شود، انتظار شروع می‌شود.
ترامپ و بایدن در روز انتخابات چه می‌کنند؟
آفتاب‌‌نیوز :

"دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور آمریکا امروز احتمالا چند مصاحبه خواهد و از تلویزون به تماشای اتفاقات مربوط به انتخابات می‌پردازد. او قرار است در صبح سه شنبه به وقت آمریکا با برنامه تلویزیونی محبوبش "فاکس اند فرندز" از شبکه و سایت خبری "فاکس‌نیوز" مصاحبه تلفنی کند.

یک روز کم اهمیت‌تر در انتخابات برای رئیس‌جمهور که در سه روز گذشته 14 کمپین و کارزار انتخاباتی را حضورا برگزار کرده، فرصتی برای استراحت محسوب می‌شود. اما جنب و جوش ترامپ در پایان شب سه شنبه مجددا با میزبانی یک مهمانی انتخاباتی در کاخ سفید احیا خواهد شد.

ترامپ و بایدن در روز انتخابات چه می‌کنند؟

بنابراین ترامپ و معاونش "مایک پنس" و خانواده‌هایشان بی‌وقفه به بررسی تیم‌های انتخاباتی خود و نتایج انتخابات خواهند پرداخت.

جو بایدن و همسرش "جیل" صبح در ساعات آغازین رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری به کلیسای شهر ویلمینگتون ایالت "دلاوِیر" رفته و بر سر مزار پسرشان" بو" که در گورستان این کلیسا دفن است، حضور یافتند. مزار همسر اول و دختر نوزاد بایدن که سال 1972 در یک تصادف خودرو کشته شده‌اند نیز در این کلیسا قرار دارد.

ترامپ و بایدن در روز انتخابات چه می‌کنند؟

جو بایدن، بیشترِ روز انتخابات را برای جلب نظر کسانی صرف می‌کند که هنوز تصمیم به رای‌ نگرفته‌اند. این معاون سابق رئیس‌جمهور در دوران اوباما یک کمپین سیار را برای رای‌دهندگان در "اسکرانتون" فیلادلفیا در زادگاه کودکی خود مدیریت و برگزار می‌کند.

سپس او برای بررسی تیم‌های انتخاباتی و شنیدن آمار انتخاباتی در ایالت "دلاویر" می‌رود.

انتظار می‌رود او در انتهای روز سه شنبه به وقت آمریکا به همسرش "جیل بایدن"، "کامالا هریس" و همسرش "داگلاس امهوف" ملحق شوند.

منبع: بی بی سی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین