کد خبر: ۶۷۸۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

۸ آرایشگاه زنانه پلمب شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان پیشوا گفت: هشت آرایشگاه زنانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و فعالیت عادی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین جنیدی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا، فعالیت برخی از واحدهای صنفی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجتماع مردم ممنوع است و این واحدها موظفند تا با عمل به این دستورالعل‌ها، فعالیت خود را محدود کنند.

وی تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان پیشوا به طور مستمر در بازار حضور پیدا کرده و بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده فعالان اصناف از ماسک، عدم ارائه خدمات به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند و نیز فاصله‌گذاری اجتماعی نظارت کرده و تذکرهای لازم را به آنان ارائه می‌کنند.

۸ آرایشگاه زنانه پلمب شد

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، هشت آرایشگاه زنانه که با وجود تذکرهای متعدد به فعالیت خود ادامه می‌دادند، پلمب و از فعالیت آن‌ها تا اطلاع ثانوی جلوگیری شد.

جنیدی با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت برفعالیت اصناف پیشوا بیان کرد: این طرح همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونا و با هدف کنترل و نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و روند قیمت‌گذاری و توزیع کالاها اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از سه هزار و ۴۰۰ واحد صنفی در این شهرستان فعال است که سرمایه‌های خود را به میدان آورده و برای تأمین مایحتاج مردم تلاش می‌کنند ولی لازم است تا در کنار این تلاش، سلامت مردم را نیز مد نظر داشته و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین