کد خبر: ۶۷۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵

وزیر اطلاعات: با هرگونه اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی مقابله می‌کنیم

وزیر اطلاعات گفت: با هرگونه اختلاف افکنی در بین شیعه و سنی به طور جد مقابله می‌شود.
وزیر اطلاعات: با هرگونه اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی مقابله می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

به روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان بوشهر به نقل از آیت الله سید محمود علوی روز سه شنبه همزمان با میلاد رسول اکرم(ص) در همایش وحدت مسلمانان اظهارداشت: وحدت بین شیعه و سنی در منطقه جنوب کشور امر تازه‌ای نیست بلکه سال‌های سال است مردم شیعه و سنی با هم زندگی می‌کنند و نسب خانوادگی دارند و این وحدت و برادری و صمیمیت جان تازه‌ای گرفته است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: وفاق و همدلی و صمیمیت عامل وحدت یک ملت است، پس نباید دچار اختلاف شد؛ افرادی هم که در طبل اختلاف می‌کوبند، طعمه گرگ‌ها می‌شوند؛ امت اسلام که از خدا و پیامبر اطاعت میکنند نباید به جان یکدیگر بیفتند.

علوی با اشاره به اختلاف‌افکنی دشمنان بین مسلمان گفت: سیاست دشمن در خاورمیانه تقویت اسرائیل و تضعیف مسلمانان است؛ هروقت باهم باشیم و وحدت یکپارچه خود را حفظ کنیم، این سرویس‌ها ناامید می‌شوند و به مقصد شوم خود نمی‌رسند.

وزیر اطلاعات با هشدار به گروه‌های اختلاف‌افکن بین شیعه و سنی، تصریح کرد: وزارت اطلاعات با هر حرکتی که بین مسلمانان اختلاف ایجاد کند و امنیت جامعه را بخواهند به خطر بیندازند و دست به ماشه ببرند، برخورد جدی می‌کند.

همایش وحدت با حضور علمای اهل‌سنت و تشیع استان های بوشهر، هرمزگان و فارس و با حضور وزیر اطلاعات در منطقه چهارم نیروی دریای سپاه در عسلویه برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین