کد خبر: ۶۷۸۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰

ولایتی وقوع حمله تروریستی در کابل را محکوم کرد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پی حمله تروریستی کابل که منجر به شهادت تعدادی از اساتید و دانشجویان نیز شد، ضمن تسلیت به دولت و ملت بزرگ افغانستان، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام علی‌اکبر ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله جنایتکارانه و تروریستی به دانشکده حقوق دانشگاه کابل، محیطی که برای تحصیل علم، دانش و افزایش آگاهی در جامعه و ایجاد رشد، ثبات و امنیت تلاش می‌کند و مجروح و شهید شدن مظلومانه تعدادی از اساتید، دانشجویان و برادران عزیز افغانستانی موجب تاسف و تاثر گردید.

حمله به دانشگاه و ترور افراد بی دفاع که در جهت ارتقاء اندیشه و فکر گام بر می‌دارند نشانه بزدلی و حقارت جنایتکارانی است که نه تنها صلح و ثبات در افغانستان که در منطقه و جهان را نشانه رفته اند و باید در برابر تروریست‌ها و حامیان آنان با قدرت و قوت ایستادگی و مبارزه کرد که هرگونه اقدام جنایتکارانه و ناجوانمردانه‌ای را بر علیه ملت مظلوم منطقه مرتکب می‌شوند.

جامعه دانشگاهی و همه مردم بزرگ ایران خود را در غم شهادت این عزیزان همراه دانسته و آن را محکوم می‌نماید و تردیدی نیست که همچون گذشته ایستادگی و مقاومت در برابر آنان که خط سرخ مکتب سلیمانی است، علاج و راه حل خشکاندن ریشه‌های تروریسم در منطقه است.

اینجانب شهادت جمعی از اساتید و دانشجویان این حادثه تاسفبار را به ملت و دولت افغانستان تسلیت عرض نموده، ضمن ابراز همدردی، برای مجروحان آرزوی بهبودی عاجل می‌نمایم و امیدوارم در سایه وحدت و همبستگی، شاهد ریشه کن شدن تروریسم و برقراری صلح و ثبات در منطقه و جهان باشیم.
علی‌اکبر ولایتی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین