کد خبر: ۶۷۸۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰

انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا؛ ترامپ برنده احتمالی در ایالت اوهایو

همزمان با برگزاری پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از صبح امروز (سه شنبه سوم نوامبر) به وقت محلی آغاز شده، فرماندار ایالت اوهایو پیش‌بینی کرد که ترامپ احتمالا بتواند به زحمت در این ایالت بر بایدن غلبه کند.
انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا؛ ترامپ برنده احتمالی در ایالت اوهایو
آفتاب‌‌نیوز :

"مایک دی واین" فرماندار اوهایو روز سه‌شنبه همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که وی فکر می‌کند مردم اوهایو امشب( به وقت محلی) در جریان نتیجه انتخابات در این ایالت قرار بگیرند.

دی واین خاطر نشان کرد: در روند ابتدایی ممکن است بایدن در مقاطعی پیش بیفتد اما احتمالا رئیس جمهوری ترامپ تلاش خواهد کرد گوی سبقت را از نامزد دمکرات ها برباید. ممکن است مردم از خود بپرسند که ترامپ یا می تواند یا نمی‌تواند اما من فکر می‌کنم می تواند پیش بیفتد. فکر می کنم رقابت بسیار بسیار نزدیکی در ایالت اوهایو شاهد خواهیم بود و ترامپ به زحمت رقابت را در اوهایو به نفع خود پایان می برد.

دی واین افزود: فکر می کنم که ترامپ در مناطق حومه و روستایی اوهایو بهتر عمل خواهد کرد.

فرماندار اوهایو تصریح کرد: فکر می کنم ترامپ حتی بتواند آرای بیشتری نسبت به دوره قبل بدست بیاورد.

پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ساعاتی پیش آغاز شده و طبق گزارش های منتشر شده هیچ یک از مراکز انتخاباتی آمریکا برای جلوگیری از حمله هکرها به اینترنت متصل نیستند.

براساس اعلام پروژه انتخابات آمریکا، بیش از ۹۶ میلیون نفر در رای گیری زودهنگام شرکت کرده اند، رقمی که تقریبا ۷۰ درصد از مجموع آرا سال ۲۰۱۶ را تشکیل می دهد.

تقریبا ۶۰ میلیون رای اولیه از طریق پستی ارسال شده که حدود دو برابر مجموع آرایی است که چهار سال پیش از طریق پست فرستاده شد.

بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند ایالت حساس جلو است، اما ترامپ رقیب جمهوریخواه وی تنها در چند روز گذشته، اختلاف خود با بایدن را در نظرسنجی ها کاهش داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین