کد خبر: ۶۷۸۸۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

حمیدزیچ: جدایی مجانی آلابا یک فاجعه خواهد بود

مدیر ورزشی بایرن مونیخ تاکید کرد جدایی آلابا آن هم به صورت مجانی یک فاجعه برای بایرن خواهد بود.
حمیدزیچ: جدایی مجانی آلابا یک فاجعه خواهد بود
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از اسکای اسپورت، قرارداد آلابا با بایرن مونیخ تابستان سال ۲۰۲۱ به پایان خواهد رسید.

بایرن دو بار برای تمدید قرارداد به آلابا پیشنهاد داده است اما این بازیکن هر دو بار پیشنهاد باشگاه را رد کرد و همین باعث شده است تا دیگر باشگاه پیشنهادی به این بازیکن ندهد.

حمید صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در این باره گفت: آلابا در تابستان می‌تواند به صورت آزاد و مجانی از بایرن جدا شود و این یک فاجعه برای ما خواهد بود. هنوز هیچ تیمی درباره این بازیکن مذاکره‌ای با ما نداشته است.

او ادامه داد: ما یک پیشنهاد به آلابا دادیم که او رد کرد. پیشنهاد دوم بسیار بهتر بود و به مدیر برنامه‌هایش اعلام کردیم که اگر در زمان مقرر جواب ندهند و آن پیشنهاد را پس می‌گیریم که آن‌ها هیچ جوابی ندادند و باشگاه هم پیشنهاد را برداشت.

او درباره ماندن این بازیکن گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. واقعا نمی‌دانم چگونه می‌توان این موضوع را حل کرد. باید راه‌حلی وجود داشته باشد. آلابا بازیکن بسیار خوبی است. ما احترام زیادی به این بازیکن می گذاریم و حرفه ای با او برخورد می کنیم.

آلابا از سال ۲۰۰۸ با بایرن مونیخ بازی می‌کند.او دو بار با تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و ۹ قهرمانی در بوندسلیگا هم در کارنامه دارد.

از رئال مادرید و بارسلونا به عنوان مشتریان این بازیکن سخن به میان می آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین