کد خبر: ۶۷۸۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

ورود به گلستان ممنوع شد

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس گفت: با پیگیری مجمع نمایندگان گلستان این استان در لیست استان‌هایی که محدودیت تردد و ممنوعیت سفر در آنها اعمال می‌شود، اضافه شد.
ورود به گلستان ممنوع شد
آفتاب‌‌نیوز :

رحمت‌الله نوروزی اظهار داشت: روند همه‌گیری کرونا در استان گلستان افزایشی است و بیش از نیمی از شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: در عین حال همجواری با برخی استان‌ها از جمله مازندران و قرار گرفتن در مسیر مشهد مقدس سبب شده گلستان همواره یکی از استان‌های مسافرپذیر کشور باشد که با اوج‌گیری دوباره کرونا مشکلات زیادی برای مردم استان و کادر درمانی ایجاد خواهد کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان بیان داشت: براساس ابلاغ وزارت کشور مبنی بر " اعمال محدودیت تردد و ممنوعیت سفر" در تعطیلات پیش رو ( از دوشنبه تا روز جمعه) 25 استان کشور شامل این محدودیت شدند که استان گلستان جز این استان‌ها نبود.

وی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و بعد از موافقت ستاد ملی کرونا و وزارت کشور، از ظهر روز گذشته ( سه شنبه) طرح ممنوعیت تردد و سفر به استان گلستان اجرایی شده است.

براساس ابلاغیه وزارت کشور از ظهر روز دوشنبه 14 آبان ماه لغایت ساعت ٢٤ شانزدهم آبان ماه، ورود و خروج خودروهای شخصی به استان‌های مشمول طرح " اعمال محدودیت تردد" ممنوع بوده و پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه 500 هزار تومانی برای متخلفان اقدام می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین