کد خبر: ۶۷۹۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

واکنش AFC به محکومیت برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در قطر

کنفدراسیون فوتبال آسیا به بیانیه اتحادیه بین المللی بازیکنان حرفه‌ای و محکومیت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر واکنش نشان داد.
واکنش AFC به محکومیت برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در قطر
آفتاب‌‌نیوز :

در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق که قرار است به میزبانی قطر برگزار شود، اتحادیه بین المللی بازیکنان حرفه‌ای با انتشار بیانیه‌ای برگزاری این مسابقات بدون مشورت با اتحادیه و بازیکنان شرق آسیا را محکوم کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در واکنش به این بیانیه تاکید کرد که مدام با کشورهای شرق آسیا در ارتباط بوده و مشورت‌های گسترده‌ای داشته است.

در اطلاعیه AFC که در خبرگزاری فرانسه منتشر شده، آمده است: «تصمیم برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا (شرق) در کشور قطر بعد از آن صورت گرفت که هیچ کشوری از این منطقه حاضر به میزبانی بازی‌ها نبود. از تمام مسئولان و بازیکنان قبل از سر به قطر، هنگام رسیدن به این کشور و هر سه تا ۶ روز یک بار تست کرونا گرفته می‌شود. ایمنی و سلامت همه افراد در اولویت کنفدراسیون فوتبال آسیا است.»

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به میزبانی کشور قطر برگزار شد و پرسپولیس ایران به فینال راه یافت. بازی‌های منطقه شرق هم به میزبانی کشور قطر و از چند هفته دیگر شروع می‌شود. فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا بین پرسپولیس و نماینده شرق آسیا روز ۲۹ آذر در قطر برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین