کد خبر: ۶۷۹۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

امام جمعه نجف: شاید این آخرین انتخابات آمریکا باشد

 امام جمعه نجف اشرف در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به انتخابات آمریکا گفت که چهره دروغین دموکراسی غرب بر ملا شده و شاید این انتخابات، آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی باشد.
امام جمعه نجف: شاید این آخرین انتخابات آمریکا باشد
آفتاب‌‌نیوز :

حجه الاسلام «سید صدر الدین قپانچی» امام جمعه نجف اشرف در خطبه نماز جمعه امروز خود به فرایند برگزاری انتخابات آمریکا پرداخت و گفت: این انتخابات چهره واقعی دموکراسی غربی را برملا کرد و شاید این آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی و تبدیل شدن آن به دولت های کوچک باشد.

وی افزود: امروز همه جهان منتظر است که ببنید سرنوشت انتخابات آمریکا به کجا می انجامد. نقاب از چهره دموکراسی دروغین مورد ادعای آنها بعد از تبدیل انتخابات به تهدید و اتهام تقلب برافتاده است.

امام جمعه نجف اشرف خاطرنشان کرد: این همان وضعیت واقعی غرب است که آن را پنهان می کند.

وی افزود: امروز شاهد افول ستاره آمریکا هستیم و چه بسا این آخرین انتخابات قبل از فروپاشی آمریکا و تبدیل آن به مجموعه ای از دولت های کوچک باشد.

خطیب نماز جمعه نجف اشرف خاطرنشان کرد: امروز مطبوعات جهان از گسست و تشتت در جامعه آمریکا سخن می گویند و جهان به سمت رهایی و صلح حتمی حرکت می کند.

انتخابات 2020 ریاست جمهوری در آمریکا با شمارش آراء از روز چهارشنبه گذشته ، این کشور را دچار التهابات سخت امنیتی و اجتماعی کرده است، بطوری که با اصرار و سماجت ترامپ برای ماندن در کاخ سفید به هر قیمت و ادعای تقلب در بسیاری از ایالت ها در حالی که نتایج آراء تا عصر جمعه به نفع بایدن پیش رفته، پیش بینی ها در خصوص خشونت های خیابانی و حتی درگیری های مسلحانه را در ایالت های مختلف آمریکا قوت بخشیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
1
خدایا انسانهای بی دانش را بر ما مسلط نکن.......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین