کد خبر: ۶۷۹۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

تساوی پرسپولیس و ساپیا در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل پایان یافت.
تساوی پرسپولیس و ساپیا در نیمه نخست
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته نخست بیستیمن دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر امروز (جمعه) با قضاوت حسن اکرمی در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد.

در این دیدار که به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد، ابراهیم صادقی سرمربی جوان سایپا، محمدحسین منادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی، سعید محمدفرد، حسین کامیاب، مجید علیاری و حسین مالکی را در ترکیب قرار داد.

در سوی دیگر میدان، یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان که لیگ نوزدهم را با قهرمانی به پایان رساند که پرسپولیسی‌ها چهارمین قهرمانی پیاپی خود را جشن بگیرند، حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی را از ابتدا به میدان فرستاد.

در همان دقیقه اول این مسابقه، مجید علیاری از سمت چپ زمین به محوطه جریمه پرسپولیس نفوذ و توپ را به طور زمینی ارسال کرد که توپ با اصابت به پای محمدحسین کنعانی‌زادگان، نزدیک بود وارد دروازه شود اما با اختلاف اندکی به کرنر رفت تا نخستین موقعیت خطرناک این مسابقه توسط سایپایی‌ها رقم بخورد.

در ادامه، پرسپولیسی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه نهم مسابقه، پاس در عمق بازیکن پرسپولیس با اشتباه مدافعان سایپا به مهدی عبدی در محوطه جریمه سایپا رسید و او را با دروازه‌بان تک به تک کرد که ضربه او با عکس‌العمل اکبرمنادی گلر نارنجی‌پوشان سایپا مواجه شد و به کرنر رفت.

در دقیقه ۱۲ این مسابقه، سایپایی‌ها این بار توسط حسین کامیاب بازیکن جوان خود از سمت چپ زمین به محوطه جریمه پرسپولیس نفوذ کردند که ضربه پای چپ او بعد از عبور از سد مدافع پرسپولیس به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۳، دومین موقعیت جدی پرسپولیس و مهدی عبدی را بار دیگر اکبر منادی گلر سایپا در اختیار گرفت و اجازه نداد دروازه سایپا باز شود.

احسان پهلوان در دقیقه ۳۶ و در ادامه حملات پی در پی پرسپولیس روی دروازه سایپا در شلوغی پشت محوطه جریمه نارنجی‌پوشان صاحب توپ شد که شوت روی پا و محکم او را بار دیگر گلر سایپا با عکس‌العملی دیدنی برگرداند تا همچنان دو تیم بدون اینکه توپی از خط دروازه‌هایشان رد شود، نیمه نخست را ادامه دهند.

پرسپولیسی‌ها دست بردار نبودند و هر طور شده بود می‌خواستند با برتری نیمه نخست را پشت سر بگذارند که در وقت‌های تلف شده نیمه نخست و در شلوغی شش قد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین