کد خبر: ۶۷۹۲۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳

رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا: دستگاه قضا اختلافات انتخاباتی را برطرف می‌کند

"میچ مکانل" جمعه شب بر خلاف خواست غیرقانوین دونالد ترامپ برای متوقف کردن شمارش آرا،‌ خواستار ادامه روند انتخابات ۲۰۲۰ شد و گفت که دستگاه قضایی به اختلافات و مسائل مربوطبه انتخابات رسیدگی خواهد کرد.
رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا: دستگاه قضا اختلافات انتخاباتی را برطرف می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

"میچ مکانل" رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا خواستار ادامه روند انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شد و اعلام کرد که دادگاه اختلافات را برطرف می کند.

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، مکانل که به ندرت از اظهارات رییس جمهوری آمریکا انتقاد می کند در روزهای اخیر روند سابق خود را تغییر داده و اظهارات بی اساس هم حزبی خود مورد انتقاد قرار می دهد.

مکانل در جمع خبرنگاران در کنتاکی گفت:‌ روند کار در کشور بزرگ ما به اینصورت است که هر رای قانونی باید شمرده شود اما این شامل برگ های انتخاباتی که به صورت غیرقانونی ارسال شده اند نمی باشد.

رهبر اکثریت جمهوریخواهان در مجلس سنا تاکید کرد که همه طرفین باید بتواند بر روند انتخابات نظارت داشته باشند و دادگاه ها برای اجرای قوانین و حل اختلافات اینجا هستند. آرای مردم آمریکا سرنوشت را تعیین می کند.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه در پیامی توییتری مجددا خواستار توقف شمارش آرای صندوق های رای گیری شد.

درخواست تیم دونالد ترامپ برای توقف شمارش آرا در حالی مطرح شده که چند ایالت مهم ایالات متحده در حال آماده شدن برای اعلام نتایج بیشتر در ساعات آینده هستند.

جو بایدن که به نظر می‌رسد به سوی پیروزی پیش می‌رود فاصله آرای خود را با دونالد ترامپ در ایالت جورجیا کمتر کرده است.

ایالت جورجیا با ۱۶ رای الکترال از ایالتهای مهم برای کسب پیروزی در انتخابات به شمار می‌رود.

ترامپ در این ایالت در انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا به راحتی برنده شده بود. اما اکنون رقابت تنگاتنگی در این ایالت بین دو کاندیدا در جریان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین