کد خبر: ۶۷۹۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱

قضیه تمام شده است/ مقام‌های عالی‌رتبه دولت از ترامپ فاصله می‌گیرند

منابع نزدیک به کاخ سفید اعلام کردند که برخی مقام‌های عالی‌رتبه و همچنین شماری از اعضای کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهوری آمریکا در حال فاصله گرفتن از او هستند.
قضیه تمام شده است/ مقام‌های عالی‌رتبه دولت از ترامپ فاصله می‌گیرند
آفتاب‌‌نیوز :

منابع نزدیک به کاخ سفید اعلام کردند که برخی مقام‌های عالی‌رتبه و همچنین شماری از اعضای کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا در حال فاصله گرفتن از او هستند.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، این در حالی است که نتایج در ایالت‌های پنسیلوانیا و جورجیا در حال چرخیدن به سمت «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات است.

یکی از مشاوران ترامپ که نخواست نامش فاش شود گفت: «قضیه تمام شده است.» وی گفت که نمی‌توان با اطمینان عنوان کرد که آیا ترامپ این نتیجه را خواهد پذیرفت و در صورت شکست چه واکنشی نشان خواهد داد.

وی گفت: «هیچ‌کس نمی‌داند او چه خواهد کرد.» این مشاور کلیدی عنوان کرد که پس از اظهارات ترامپ درباره تقلب گسترده در انتخابات بسیاری از اعضای رسمی کاخ سفید از او روی برگرداندند.

یک مشاور دیگر دولت هم عنوان کرد که ترامپ در زمینه رویکردش به انتخابات بسیار تنها است و کسی از او حمایت نمی‌کند. وی در ادامه گفت که هنوز برخی از مشاوران و معاونان ترامپ همچنان از او حمایت می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین