کد خبر: ۶۷۹۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

بازندگان و برندگان انتخابات آمریکا

نطرسنجی‌های پیش از انتخابات در پینی خود بار دیگر مرتکب اشتباه شدند. آنان از حضور گسترده رای دهندگان برای حمایت از بایدن خبر دادند در حالی که در عمل میزان حمایت از او کم‌تر از میزان پیش‌بینی‌شده بود.
بازندگان و برندگان انتخابات آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- همزمان با پیشتازی "جو بایدن" نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری و نپذیرفتن نتیجه انتخابات از سوی "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری فعلی سایت "ووکس" از دید خود برندگان و بازندگان انتخابات را معرفی کرده است:

برنده: جو بایدن

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ اساسا زمانی که شما در انتخاباتی پیروز می‌شوید برنده آن میدان هستید. هر روز که از شمارش آرا می‌گذرد تعداد رای‌های ریخته شده به صندوق‌ها به نفع بایدن افزایش می‌یابند. بایدن کارزاری را برنده شد که در میانه آن شیوع ویروس کرونا و تظاهرات دسته جمعی به عنوان چالش‌هایی اساسی وجود داشتند. وعده او "احیای روح امریکایی" است که توسط ترامپ مخدوش شده است.

برنده: جمهوری خواهان کنگره

اغلب جمهوری‌خواهان کنگره به خصوص در هیئت رهبری آنان مخالف نامزدی "دونالد ترامپ" در کارزار انتخاباتی حزب در سال ۲۰۱۶ میلادی بودند. این عدم تمایل به ترامپ در بدنه حزب جمهوری خواه در سالیان بعد نیز ادامه یافت. آنان معتقد بودند ترامپ فردی فاسد بوده و از قدرت سوء استفاده کرده و به ضرر وجهه حزب عمل می‌کند. آنان در ظاهر نشان نمی‌دهند، اما در دل از شکست ترامپ خرسند هستند.

برنده: کارکنان مراکز اخذ و شمارش آرا

نگرانی زیادی وجود دارد مبنی بر آنکه شیوع کرونا و برهم خوردن وضعیت طبیعی حضور افراد در اماکن اجتماعی باعث ایجاد اخلال در روند شمارش آرا شود. با این حال، این اتفاق رخ نداد و با کمک آرای پستی ارسال شده به خصوص از سوی افراد مسن‌تر انتخابات و روند شمارش آرا به خوبی توسط کارکنان مراکز اخذ آرا صورت گرفت.

بازنده: کمک کنندگان مالی خرد حزب دموکرات

کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ شاهد موجی بی سابقه از کمک کنندگان مالی خرد بود که پول شان روانه حزب دموکرات شد. مشکل این بود که این شور و هیجان کمک کردن کارامد نبود چرا که علیرغم هزینه میلیون دلاری حزب برای نامزد‌های تصدی مقام سناتوری در سنا آنان موفقیت چشمگیری در سنا در برابر جمهوری‌خواهان نداشتند. به نظر می‌رسد حزب دموکرات در این عرصه به تلف کردن پول پرداخته است. دموکرات‌ها در عرصه انتخابات مجلس نتوانستند در ایالت‌های با رای دهندگان محافظه کارتر نامزد‌های مناسبی را برای جلب آرای این طیف معرفی کنند.

بازنده: دموکرات‌های تگزاس

سال‌ها بود که دموکرات‌ها به تگزاس چشم دوخته بودند و گمان می‌کردند با حجم بالای مهاجرت‌ها و تغییرات جمعیتی صورت گرفته می‌توانند آن ناحیه که به طور سنتی جمهوری خواه بوده را به نفع خود به رنگ آبی درآورند. با این حال، این رویای آنان تحقق نیافت. اگرچه پیشتازی شش امتیازی ترامپ در تگزاس کم‌ترین میزان حمایت از جمهوری خواهان در تگزاس در سالیان گذشته بوده با این حال، ابن ایالت در انتخابات بعدی نیز کماکان در دست جمهوری خواهان باقی خواهد ماند. دموکرات‌ها در جلب رای لاتین تبار‌های تگزاس ناموفق بودند. ناکامی آنان در جلب رای لاتین تبار‌ها در فلوریدا نیز مشاهده شد.

بازنده: نظرسنجی‌ها

نطرسنجی‌های پیش از انتخابات در پینی خود بار دیگر مرتکب اشتباه شدند. آنان از حضور گسترده رای دهندگان برای حمایت از بایدن خبر دادند در حالی که در عمل میزان حمایت از او کم‌تر از میزان پیش‌بینی‌شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
ایالت پنسیلین وانیا کار ساز شد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین