کد خبر: ۶۷۹۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

قلعه‌نویی انتقام گرفت/ رحمتی پرقدرت آغاز کرد

شهرخودرو و گل گهر لیگ برتر بیستم را با برتری آغاز کردند.
قلعه‌نویی انتقام گرفت/ رحمتی پرقدرت آغاز کرد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال شهر خودرو از ساعت 15:50 امروز (شنبه) در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان ماشین‌سازی تبریز بود و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

امین قاسمی‌نژاد در دقایق 12 و 16 و حسن جعفری در دقیقه 3+90 برای تیم مشهدی گلزنی کردند تا شاگردان سیدمهدی رحمتی به صورت مشترک با نساجی، در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرند. این نخستین تجربه سرمربیگری رحمتی در لیگ برتر بود.

حسین زمانی داور این مسابقه به میلاد فراهانی از شهر خودرو و سیروس صادقیان از ماشین‌سازی کارت زرد نشان داد.

دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:20 امروز (شنبه) در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان آغاز شد که این دیدار با پیروزی 3 بر یک شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

محمدرضا حسینی در دقیقه 13 زننده تک گل سپاهان بود و سعید صادقی در دقیقه 29، گادوین منشا در دقیقه 55 و یونس شاکری در دقیقه 58 گل‌های گل‌گهر را به ثمر رساندند تا قلعه‌نویی در تقابل با تیمش فصل گذشته‌اش به سه امتیازی شیرین دست یابد.

موعود بنیادی‌فر قضاوت دیدار گل‌گهر سیرجان - سپاهان اصفهان را بر عهده داشت. او در این بازی به سروش رفیعی، محمدرضا حسینی و مهدی کیانی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین