کد خبر: ۶۷۹۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

منابع مطلع: بایدن ابتدا تیم 12 نفره برای مهار کرونا تشکیل می‌دهد

منابع آگاه می‌گویند نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قصد دارد پس از اعلام پیروزی، در گام نخست تیم 12 نفره برای مهارشیوع کرونا تشکیل دهد.
منابع مطلع: بایدن ابتدا تیم 12 نفره برای مهار کرونا تشکیل می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

منابع مطلع شامگاه شنبه به وقت تهران گفتند که «جو بایدن» نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور که در آستانه پیروزی بر رقیب خود «دونالد ترامپ» قرار دارد، قصد دارد در اولین گام تیم ویژه ای را برای مبارزه با شیوع کرونا تشکیل دهد.

وبگاه «آکسیوس» به نقل از منابع مطلع نوشت که جو بایدن تشکیل تیم ویژه ۱۲ نفره برای مبارزه و مهار شیوع کرونا را روز دوشنبه اعلام خواهد کرد. گفته می‌شد که مهار شیوع کرونا نشان دهنده اولویت کاری بایدن پس از اعلام پیروزی پس از انتقال قدرت است .

بر این اساس، تیم بایدن در حال برنامه ریزی است و او و مشاورانش می‌خواهند به آمریکا اطمینان دهند که می‌توانند بحران بهداشتی که به وخامت گراییده را برطرف کنند. این گروه توسط سه نفر به طور مشترک هدایت می‌شود. این گروه سه نفر شامل «ویوک مورتی»، «دیوید کسلر» و دکتر «مارسلا نونز اسمیت» هستند.

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکنیز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم یکهزار و ۱۹۹ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۲۳۶ هزار و ۹۹ نفر افزایش یافت. این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم ۱۳۳ هزار و ۲۴۱ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به نه میلیون و ۷۴۰ هزار و ۲۴۱ نفر رسید.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً روند افزایشی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین