کد خبر: ۶۷۹۵۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶

ترامپ: من با ۷۱ میلیون رأی،‌ پیروز انتخابات شدم!

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی نوشت که خودش با ۷۱ میلیون رأی قانونی، پیروز انتخابات شده اما ناظران آنها اجازه ورود به اتاق‌های شمارش رأی را پیدا نکردند.
ترامپ: من با ۷۱ میلیون رأی،‌ پیروز انتخابات شدم!
آفتاب‌‌نیوز :

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه و بعد از اینکه رسانه‌های این کشور «جو بایدن» رقیب دموکرات وی را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کردند، مجدداََ خود را پیروز انتخابات خواند.

ترامپ در توئیتی که تمام کلمات آن با حروف بزرگ انگلیسی نوشته شده و نشان از خشم او از اعلام پیروزی بایدن در انتخابات دارد، نوشت: «ناظران [ما] اجازه ورود به اتاق‌های شمارش آراء را پیدا نکردند».

وی ادامه داد: «من انتخابات را پیروز شدم، ۷۱ میلیون رأی قانونی گرفتم. اتفاقات بدی افتاد و ناظران ما نتوانستند ببینند چه شده است. هرگز قبلا رخ نداده بود. میلیون‌ها رأی پستی برای کسانی ارسال شد که نخواسته بودند!»

ترامپ: من با ۷۱ میلیون رأی،‌ پیروز انتخابات شدم!

ترامپ سپس در توئیتی مجدد، نوشت: «۷۱ میلیون رأی قانونی، بیشترین میزان رأیی که یک رئیس‌جمهور مستقر می‌توانست بگیرد».

ساعاتی پیش بود که رسانه‌های آمریکایی از جمله «سی‌اِن‌اِن»، «فاکس‌نیوز»، «سی‌بی‌اِس‌»، «آسوشیتدپرس» و «نیویورک‌تایمز» با بیان اینکه بایدن توانسته به ۲۹۰ رأی الکترال دست پیدا کند، او را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده اعلام کردند.

بعد از آن ترامپ با صدور باینیه‌ای ضمن نپذیرفتن پیروزی رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست‌جمهوری، مدعی شد او در هیچ ایالتی پیروز نشده و انتخابات فاصله زیادی با پایان دارد.

در پی این بیانیه طرفداران ترامپ در ایالت‌های جورجیا و آریزونا با سلاح گرم به خیابان آمده و به پیروزی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعتراض کردند.

شبکه «فاکس‌نیوز» نیز به نقل از یک منبع ارشد در کاخ سفید گزارش داد زمانی که ترامپ مطمئن شود شانسی برای پیروزی ندارد، شکست را می‌پذیرد و به انتقال مسالمت‌آمیز قدرت متعهد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
راست میگی؟؟؟!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین