کد خبر: ۶۷۹۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

کسانی که از یارانه انصراف داده‌اند می‌توانند دوباره یارانه بگیرند؟

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری کرج در پاسخ به اینکه آیا کسانی که قبلاً از دریافت یارانه انصراف داده ولی حالا به این پول نیاز دارند می‌توانند مجدداً این پول را دریافت کنند، گفت: این افراد باید درخواست خود را به واحد یارانه بخشداری مرکزی ارائه دهند و کارشناسان پس از بررسی مدارک آنها درخواست مورد نظر را به ستاد تهران ارسال می‌کنند.
کسانی که از یارانه انصراف داده‌اند می‌توانند دوباره یارانه بگیرند؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مجرد با اشاره به گلایه مردم از تغییر نکردن مبلغ یارانه‌ها در شرایط فعلی اظهار کرد: مبلغ تعیین شده برای یارانه‌ها مصوبه سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در تغییر آن نقشی نداریم.

وی ادامه داد: در شرایطی که دولت با اعمال تحریم و محدودیت‌های مالی مواجه است تغییر مبلغ تعیین شده برای یارانه‌ها ساده نیست.

این مسئول در پاسخ به اینکه جاماندگان ثبت نام یارانه باید به کجا مراجعه کنند، توضیح داد: این افراد می‌توانند به واحد یارانه‌ بخشداری مرکزی واقع در خیابان طالقانی مراجعه کنند و درخواست خود را ارائه دهند تا مسئولان مربوطه پس از دریافت مدارک، درخواست آنها را به سازمان هدفمندی یارانه ارسال کنند.

وی اضافه کرد: هر درخواستی مبنی بر ثبت نام جدید، دریافت مجدد یارانه، جداسازی یارانه از سرپرست خانوار و ... باید به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شود و استان‌ها در این خصوص قدرت عمل مجزا ندارند.

مجرد در پاسخ به اینکه آیا کسانی که قبلاً از دریافت یارانه انصراف داده ولی حالا به این پول نیاز دارند می‌توانند مجدداً این پول را دریافت کنند، گفت: این افراد باید درخواست خود را به واحد یارانه بخشداری مرکزی ارائه دهند و کارشناسان پس از بررسی مدارک آنها درخواست مورد نظر را به ستاد تهران ارسال می‌کنند.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری کرج در پاسخ به اینکه کسانی که صاحب فرزند دیگری شدند چطور می‌توانند یارانه او را دریافت کنند، توضیح داد: این مساله در بخشداری مرکزی قابل پیگیری است و پس از ثبت مدارک انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین