کد خبر: ۶۷۹۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

اعتراضات حامیان ترامپ در سراسر آمریکا با شعار "هنوز تمام نشده! "+عکس

طرفداران دونالد ترامپ با شعار "هنوز تمام نشده! " و "دزدی را متوقف کنید"، در سراسر آمریکا اعتراض کردند و ضمن امتناع از پذیرش شکست ترامپ، ادعاهای بی‌اساس او مبنی بر اینکه دموکرات‌ها با تقلب برنده انتخابات شده‌اند، را تکرار کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

 از آتلانتا و تالاهاسی گرفته تا بیسمارک، بویزی و فینیکس، جمعیت‌ مردم در اندازه‌های چند ده‌تایی تا چند هزار نفری، خبر پیروزی جو بایدن بعد بیش از سه روز طاقت‌فرسای شمارش آرا که دموکرات‌ها را جلو انداخت، تقبیح کردند. در بعضی نقاط زد و خورد هم اتفاق افتاد.

اعتراضات حامیان ترامپ در سراسر آمریکا با شعار

به گزارش دنورپست، در مرکز شهر آتلانتا در یک طرف خیابان حامیان ترامپ تجمع کرده و در طرف دیگر خیابان هم مخالفان وی یا همان حامیان جو بایدن که برخی از آن‌ها هم مسلح بودند تجمع کردند. حامیان ترامپ به ادعای برخی رسانه‌های آمریکایی که مدعی شده اند بایدن رئیس جمهور آمریکا است معترض هستند. حامیان ترامپ در آتلانتا می‌گویند باید آرای این منطقه بازشماری شوند. آن‌ها می‌گویند برای اعلام نتایج انتخابات باید همه آراء شمرده شوند. حامیان ترامپ شعارهای ضد بایدن و حزب دموکرات سر دادند.

اعتراضات حامیان ترامپ در سراسر آمریکا با شعار

در آتلانتا، سنگر دیرینه جمهوری‌خواهان، شعار "قفلش کنید! " از بین حدود هزار طرفدار ترامپ به گوش می‌رسید. دیگران شعار دادند: "این تمام نشده! این تمام نشده! " و "اخبار جعلی! " خیابان‌ها از پرچم‌های آمریکا و بنرهای ترامپ پر شده بودند.

هیچ خشونت آنی گزارش نشد، اگر چه در مقطعی پلیس به منظور جدا کردن مخالفان ترامپ از هوادارنش، جلو آمد. بایدن برتری اندکی در جورجیا داشت، ایالتی که از سال ۱۹۹۲ تاکنون به یک دموکرات رأی نداده بود.

"جردن کلی"، ۲۹ ساله از "مورفریزبورو"، ایالت تنسی بیش از سه ساعت تا آتلانتا رانندگی کرده بود که به تجمع طرفداران ترامپ ملحق شود.

وی ضمن طرح این ادعا که رأی‌دهندگان در جورجیا- ایالتی با فرماندار و وزیر امور خارجه جمهوری‌خواه- برگه‌های رأی را اشتباه شمرده‌اند تا بایدن را جلو بیاندازند، گفت: تقلب انتخاباتی اتفاق افتاده است. با وجود اینکه من در تنسی زندگی می‌کنم، یک آمریکایی هستم و می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که آمریکایی‌ها دارای صدایی در انتخابات هستند.

وی برنامه داشت که هفته آینده سفر ۱۰ ساعته‌ای هم به واشنگتن داشته باشد تا روی پله‌های دیوان عالی تظاهرات کند، جایی که ترامپ و وکیلانش وعده داده‌اند دست‌ آخر پرونده خود را به آنجا برند.

از سوی دیگر معترضان ضدترامپ هم در واشنگتن هو کردند، ناسزا گفتند و فریاد "بازنده! بازنده! " سر دادند. آن‌ها همچنین به کاروان ترامپ که روز شنبه از زمین گلف ترامپ به کاخ سفید برمی‌گشت، ناسزا گفتند.

در تضاد با ادعاهای طرفداران ترامپ، شاهدی بر هیچ‌گونه تقلب جدی انتخاباتی وجود ندارد. و برخی مقامات منتخب جمهوری‌خواه در سراسر کشور سعی کرده‌اند از ترامپ فاصله بگیرند و از او خواسته‌اند که نتیجه انتخابات را با متانت بپذیرد.

چندین هزار نفر از طرفداران ترامپ نیز در پنسیلوانیا در هریسبرگ با پرچم‌های آمریکا، پرچم ترامپ و علامت‌های "دزدی را متوقف کنید" گرد آمدند. حدود دو جین مرد کاملاً مسلح که برخی استتار کرده بودند، به تجمع پیوستند.

اعتراضات حامیان ترامپ در سراسر آمریکا با شعار

در آریزونا در شهر فینیکس نیز، جمعیت در عرض چند ساعت به بیش از هزار تن افزایش پیدا کرد. بایدن در مسیرش برای پیروزی در کالج انتخاباتی، آریزونا را برد.

"کلی وارد"، سناتور ایالتی سابق و رئیس حزب جمهوری‌خواه آریزونا، خطاب به تظاهرکنندگان پرهیاهوی طرفدار ترامپ اظهار کرد: بسیار مشکوک است که با وجود موج قرمزی که در آریزونا شاهد هستیم، رئیس جمهور ترامپ با باخت دست و پنجه نرم می‌کند. می‌خواهم بدانم آیا مغایرتی در آرایی که از ماشین خارج می‌شود وجود دارد؟

حامیان ترامپ حتی در مکانی که نزدیک نبود هم دسته‌جمعی گرد هم آمدند تا از وی ابراز و از نتیجه انتخابات ابراز سرخوردگی کنند. در داکوتای شمالی در بیسمارک، هیئت نمایندگی تمام جمهوی‌خواهان این ایالت به معترضان پیوستند و ضمن حمل علامات طرفدار ترامپ و بنرهای او، شعار دادند: "۴ سال دیگر! " و "دزدی را متوقف کنید! "

در "لنسینگ" میشیگان نیز حدود ۵۰ طرفدار ترامپ و گروه کوچک‌تری از رژه‌روندگان که پرچم‌های "جان سیاه‌پوستان ارزش دارد" را در دست داشتند، درگیری کوتاهی داشتند.

اعتراضات حامیان ترامپ در سراسر آمریکا با شعار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین