کد خبر: ۶۷۹۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰

بایدن: اولین کار ما این است که همه‌گیری کرونا را کنترل کنیم

بایدن گفت: اولین کار ما این است که همه‌گیری کرونا را کنترل کنیم تا بتوانیم کسب‌وکارها را با ایمنی کامل باز کنیم و زندگی عادی را از سر بگیریم.
آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن در سخنرانی خود درباره شیوع بیماری کووید-19 گفت: در حال شروع اقداماتی برای کنترل اپیدمی کرونا هستیم.

وی افزود: همان‌طور که روز شنبه هم گفتم، اولین کار ما این است که همه‌گیری کرونا را کنترل کنیم تا بتوانیم کسب‌وکارها را با ایمنی کامل باز کنیم و زندگی عادی را از سر بگیریم.

بایدن گفت: ما امروز خبر مثبتی را مبنی بر اینکه یک واکسن جدید برای مهار کرونا کشف شده و آزمایش‌های موفقی را پشت سر گذاشته، دریافت کردیم. البته مشخصاً این واکسن حتی اگر وارد بازار هم شود، چند ماه طول می‌کشد تا در اختیار همه قرار گیرد.

نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من هنوز دولت را در دست نگرفته‌ام، اما قصد داریم در مدت باقی مانده تا تحویل گرفتن دولت، کارهایی را انجام دهیم.

وی افزود: تاکنون بیش از 10 میلیون آمریکایی به کووید-19 مبتلا شده‌اند. هفته گذشته ما برای چند روز متوالی روزانه بیش از 100هزار مبتلا داشتیم. این بحران از ابتدا تاکنون روزانه جان حدود 1000 آمریکایی را گرفته است. تاکنون 240 هزار نفر در این کشور جانشان را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند و برآورد می‌شود که 200 هزار نفر دیگر به تعداد قربانیان افزوده شود.

بایدن همچنین گفت: این برنامه به محض اینکه من و کامالا هریس کار را در دست بگیریم، اجرا خواهد شد. احتمالاً در آینده افراد دیگری نیز به این گروه افزوده خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین