کد خبر: ۶۷۹۸۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲

ترامپ: گوش بزنگ باشید

دونالد ترامپ دو روز پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ادعای تازه ای را درباره احتمال تقلب در این رویداد مهم مطرح کرد و اظهار داشت: گوش به زنگ باشید.
ترامپ: گوش بزنگ باشید
آفتاب‌‌نیوز :

رییس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: ‏مشخص شدن حدود آرا حتی بیشتر از حد انتظار است. تعداد بسیار زیادی از آرا تحت تأثیر قرار می گیرند. گوش به زنگ باشید.

ترامپ پیشتر هم ادعاهایی را درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح کرده بود. او بعد از اعلام پیروزی جو بایدن نامزد حزب دمکرات در توییتی ادعا کرد که ۷۱ میلیون رای به دست آورده و در انتخابات برنده شده است اما به ناظران ستاد وی اجازه ورود به اتاق‌های شمارش رای داده نشد.

وی در پیامی توئیتری که با حروف بزرگ انگلیسی نوشت، اعلام کرد: ناظران اجازه نداشتند که وارد اتاق‌های رای شوند. من برنده انتخابات شده و ۷۱ میلیون رای قانونی به دست آوردم.

وی افزود: چیزهای بدی اتفاق افتاد که به ناظران ما اجازه داده نشد، آنها را ببینند. میلیون‌های برگه رای پستی برای کسانی فرستاده شد که اصلا درخواستی برای این برگه‌ها نداشتند.

شبکه اجتماعی توئیتر بلافاصله به این توئیت برچست زد و نوشت: این ادعا درباره تقلب انتخاباتی مورد مناقشه است.

جو بایدن با کسب ۲۹۰ رای الکترال در برابر تنها ۲۱۴ رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

این نامزد حزب دموکرات در سومین دور نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتخاباتی نفس‌گیر ابتدا با هم‌حزبی‌های خود به رقابت برخاست و سرانجام در ماه اوت به عنوان نامزد رسمی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهوری چهل و پنجم و نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
2
2
ترامپ مرد بزرگی است بهر حال برای همیشه در ذهن و دل ها خواهد ماند.
پاسخ ها
roham
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
مردان و مردمان بزرگ در آمریکا ، سیاه پوستان و سرخ پوستان ی هستند که با اینکه سفیدپوستانی همچون ترامپ در طول تاریخ در حقشون بسیار اجحاف کردند ولی باز هم در ذهن ها و دلها خواهد ماند و افراد نژاد پرست و یاغیگری چون ترامپ و امثالش به عنوان منفروترین افراد در آمریکا یاد خواهد شد . دیدید که مردم آمریکا مجسمه چه کسانی در آمریکا به زیر کشیدند پس سعی در وارونه جلوه دادن مسائل برای خودتون نداشته باشید چون دیگران کور نیستند و کر هم نیستند که مثل شما بتونند وارونه ببینند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین