کد خبر: ۶۷۹۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

حضور بایدن در مسند ریاست‌جمهوری دلار را ضعیف‌تر می‌کند

کارشناسان بانک سیتی آمریکا اعلام کردند با حضور بایدن در مسند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حتی در صورتی که بحران سیاسی در این کشور فروکش کند، شاهد تداوم روند تضعیف دلار خواهیم بود.
حضور بایدن در مسند ریاست‌جمهوری دلار را ضعیف‌تر می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از راشاتودی، کارشناسان بانک سی تی آمریکا اعلام کردند با روی کار آمدن جو بایدن، نامزد دموکرات کارزار انتخابی در آمریکا، حتی اگر شاهد فروکش شدن بحران سیاسی در این کشور باشیم هم ارزش دلار به روند کاهشی خود ادامه خواهد داد.

آن‌ها در حالی این ادعا را مطرح می‌کنند که پیش بینی می شود حضور بایدن بتواند به کاهش تنش های تجاری آمریکا با دیگر شرکای تجاری این کشور منجر شود.

دیوید بیلین، کارشناس سرمایه‌گذاری، و استیون ویتنگ، استراتژیست و کارشناس ارشد اقتصادی بانک سی تی طی یادداشتی اعلام کردند که پیروزی بایدن به معنی بازگشت به دولتمداری متعارف تر در آمریکاست. وی به عنوان رئیس جمهور تغییرات جدی در سیاست خارجی آمریکا ایجاد خواهد کرد و آمریکا دوباره به سمت متحد شدن با دیگران می‌رود.

این کارشناسان معتقدند که بایدن به سیاست استفاده از اهرم تعرفه وارداتی در آمریکا پایان خواهد داد.

کارشناسان بانک سی‌تی می‌گویند این اقدام به نفع بازارهای مالی در سراسر جهان و به خصوص بازارهای نوظهور تمام خواهد شد.

این کارشناسان بر این باورند که به احتمال زیاد بیشترین نفع پیروزی بایدن برای تجارت جهانی است. سیاست های تجاری آمریکا وارد فاز قابل پیش بینی تری خواهد شد و دیگر خبری از تشدید تنش تجاری با دیگر شرکا از طریق اعمال تعرفه نیست.

کارشاسان بانک سی تی می‌گویند ما پیش بینی می کنیم که به احتمال زیاد بورس بازارهای نوظهور رشد کرده و ارزش دلار پایین تر بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین