کد خبر: ۶۸۰۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

رهبر انقلاب: در منزل من، همه افراد هر شب در حال مطالعه خوابشان مى‌برد

رهبر انقلاب می‌فرمایند: در منزل خودِ من، همه افراد، بدون استثنا، هرشب در حال مطالعه خوابشان مى‌برد. خود من هم همین‌طورم. نه این‌که حالا وسط مطالعه خوابم ببرد. مطالعه مى‌کنم؛ تا خوابم مى‌آید، کتاب را مى‌گذارم و مى‌خوابم.
رهبر انقلاب: در منزل من، همه افراد هر شب در حال مطالعه خوابشان مى‌برد
آفتاب‌‌نیوز :

‌صفحه رهبر انقلاب در فضای مجازی به مناسبت هفته کتاب مطلبی با این عنوان را منتشر کرد: «در منزل من، همه افراد، هرشب در حال مطالعه خوابشان مى‌برد» و در ادامه نوشت:

همه خانواده‌هاى ایرانى باید این‌گونه باشند

‌‌رهبر انقلاب: من این را مى‌خواهم عرض کنم که در منزل خودِ من، همه افراد، بدون استثنا، هرشب در حال مطالعه خوابشان مى‌برد. خود من هم همین‌طورم. نه این‌که حالا وسط مطالعه خوابم ببرد. مطالعه مى‌کنم؛ تا خوابم مى‌آید، کتاب را مى‌گذارم و مى‌خوابم. همه افراد خانه ما، وقتى مى‌خواهند بخوابند حتماً یک کتاب کنار دستشان است. من فکر مى‌کنم که همه خانواده‌هاى ایرانى باید این‌گونه باشند. توقّع من، این است.


رهبر انقلاب: در منزل من، همه افراد هر شب در حال مطالعه خوابشان مى‌برد‌‌
باید پدرها و مادرها، بچه‌ها را از اوّل با کتاب محشور و مأنوس کنند. حتّى بچه‌هاى کوچک باید با کتاب اُنس پیدا کنند.
‌‌
باید خریدِ کتاب، یکى از مخارج اصلى خانواده محسوب شود. مردم باید بیش از خریدن بعضى از وسایل تزییناتى و تجمّلاتى - مثل این لوسترها، میزهاى گوناگون، مبل‌هاى مختلف و پرده و... -، به کتاب اهمیّت بدهند.
‌‌
اوّل کتاب را مثل نان و خوراکى و وسایل معیشتى لازم بخرند؛ بعد که این تأمین شد به زواید بپردازند.

گفتنی است هفته کتاب از امروز آغاز و تا ۳۰ آبان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
(تو رو به خدا به داد دانشجویان محروم برسید)
باسلام،چند سالی است که علوم پزشکی شروع به پذیرش دانشجو با سهمیه محروم کرده و دلیل اون رو عدالت آموزشی عنوان می‌کنه درحالی که این نوع پذیرش تنها مردم نواحی محروم رو محروم تر میکنه چراکه تعهدنامه ای که دانشجو ها امضا می‌کنند به نحوی تعهد اسارت و باز داشتن آنها از ادامه تحصیل است،چراکه ما در این تعهدنامه شاهد سه بند مهم هستیم:۱تعهد خدمت۳ برابر مدت طول تحصیل در منطقه ای که آنها مشخص کنند.۲عدم اجازه ادامه تحصیل تا گذشتن نیمی از زمان خدمت.۳عدم امکان جابجایی یا خرید به هیچ وجه.
معنای اسارت ۳ برابر طول تحصیل برای یک زن چیست؟ آن هم در منطقه ای محروم و به دور از خانواده و همسر و فرزندانش. به چه دلیل محروم از ادامه تحصیل؟ عاقبت کانون گرم خانواده این افراد چه می شود؟
سخنگوی وزارت در جواب فرمودند که این افراد به صورت عادی پذیرفته نمی شده اند،آیا افرادی که از سهمیه های ایثارگران و جانبازان و هیئت علمی و... استفاده می کنند به صورت عادی پذیرفته می شدند؟؟
وقتی مادری یا پدری از فرزندان و همسرش دور است،وقتی اجازه ادامه تحصیل نیست،وقتی اسارت و خدمت اجباری و غیرقابل خرید و جابجایی است،نوجوان ۱۸ساله ای که این تعهدنامه را امضا کرده در آن لحظه به چه اندیشیده؟؟؟؟
این تعهد فقط مردم مناطق محروم را محروم تر می‌کند.
خواهشمندم در صورت امکان حتما این موضوع را پیگیری کنید.
بسیار ممنون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین