کد خبر: ۶۸۰۷۰۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

مشاور ترامپ: کاخ سفید با تصور پیروزی او به کارش ادامه می‌دهد

مشاور تجاری کاخ سفید گفت، دولت ترامپ به گونه‌ای به فعالیت خودش ادامه می‌دهد که انگار رئیس‌جمهوری آمریکا برای بار دوم به کاخ سفید راه یافته است.
مشاور ترامپ: کاخ سفید با تصور پیروزی او به کارش ادامه می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

 اظهارات پیتر ناوارو، مشاور تجاری کاخ سفید در حالی مطرح می‌شود که تقریبا پیروزی جو بایدن محرز شده اما دونالد ترامپ با چندین شکایت در ایالت‌های کلیدی او را به چالش کشیده است.

به گزارش پایگاه خبری نشنال ریویو، ناوارو جمعه در مصاحبه با فاکس بیزنس گفت: ما اینجا در کاخ سفید با این تصور به کارمان ادامه می‌دهیم که دور دوم ریاست جمهوری ترامپ هم در کار خواهد بود.

از زمان شکست انتخاباتی ترامپ، این رئیس‌جمهوری ادعاهایی را درباره وقوع تقلب مطرح کرده است. با این حال نمایندگان او شواهد قطعی از تقلب گسترده که بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد، ارائه نکرده‌اند. این دولت همچنین از همکاری با تیم انتقالی جو بایدن خودداری کرده است.

پیتر ناوارو گفت: این کار را انجام می‌دهیم چون تصور ما دور دوم ریاست جمهوری ترامپ است.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بایدن اقدامی در ابطال دستورهای اجرایی دونالد ترامپ بکند، گفت: هر نوع گمانه‌زنی درباره آنچه بایدن ممکن است انجام دهد، به اعتقاد من، در این لحظه قابل بحث است. به نوعی احساس می‌شود که فرایند شمارش آراء یک فریب محض باشد.

بایدن سه‌شنبه گفت، برای وادار کردن این دولت به همکاری با تیم انتقالی بایدن نیازی به اقدام حقوقی نمی‌بیند. بایدن گفت، او گزارش‌های محرمانه روزانه درباره تهدیدات امنیتی را که معمولا به رئیس‌جمهوری منتخب ارائه می‌شود، دریافت نمی‌کند. در حالی که برخی از اعضای جمهوری‌خواه همچنان از ترامپ طرفداری می‌کنند، برخی هم از دولت او خواسته‌اند تا همکاری با تیم انتقالی بایدن را آغاز کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین