کد خبر: ۶۸۰۷۳۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

جاسازی ۱۱ بسته هروئین در دهان!

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب از دستگیری موادفروشی خبر داد که بسته‌های مواد مخدر ار در دهانش جاساز کرده بود؛ از داخل دهان متهم ۱۱ بسته هروئین کشف شد!
جاسازی ۱۱ بسته هروئین در دهان!
آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۳ بیستم آبان ماه جاری، شهروندی ضمن تماس با مرکز فوریتهای پلیسی تماس اظهار کرد راننده یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در حال توزیع موادمخدر در اطراف ترمینال آزادی است و بسته‌هایی از دهانش خارج می‌کند و در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

تیمی از مأموران کلانتری ۲۰۹ پایانه ترمینال غرب برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند و در گشت‌زنی‌های نامحسوس صحت خبر تأیید شد و طرح مهار و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

متهم به محض مشاهده مأموران کلانتری؛ سوار بر خودرواش شده و با خودرو به سمت ماموران حمله‌ور شد اما در یک عملیات مقتدارانه پلیس، خودروی متهم متوقف و متهم دستگیر شد.

سروان مهدی کیاشمشکی؛ رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب تهران با اعلام این خبر گفت: از داخل دهان متهم ۱۱ بسته هروئین کشف و متهم علت جاسازی مواد مخدر در دهانش را بعلیدن مواد مخدر قبل از دستگیری عنوان کرد که با عملکرد به موقع و سریع مأموران متهم موفق به بلعیدن مواد مخدر نشد.

وی تصریح کرد: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه‌دار بوده و پیش‌تر ۶ مرتبه توسط مراجع انتظامی دستگیر و روانه زندان شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین