کد خبر: ۶۸۰۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

سارق مأمور نما در پوشش خواستگار دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی سابقه دار و متواری که تحت پوشش مأمور انتظامی قصد خواستگاری از یک خانواده در شهرستان بندرعباس داشته خبر داد.
سارق مأمور نما در پوشش خواستگار دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۲۶ آبان ماه) در در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی به تحت پوشش مأمور انتظامی و به عنوان خواستگار به منزل یکی از شهروندان بندرعباس رفت وآمد دارد، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و برابر گفته های این خانواده عنوان شد فرد مذکور از پرسنل نیروی انتظامی است و چندین بار با لباس نظامی با درجه سروانی به منزلمان مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۷ شهرستان بندرعباس با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند نامبرده جعل عنوان کرده و از پرسنل نیروی انتظامی نیست، تصریح کرد: پس از اخذ دستور قضائی و طی هماهنگی با خانواده شاکی، متهم با ترفندی به منزل شاکی دعوت و طی عملیاتی منسجم دستگیر شد.

سردار جعفری با اشاره به اینکه در بررسی وسایل همراه متهم لباس پلیسی با درجه سروانی و مستنداتی از قبیل چندین عکس با لباس نظامی کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد، خاطرنشان کرد: پس از بررسی سوابق متهم مشخص شد نامبرده سابقه ۸ فقره سرقت به عنف و مسلحانه از قبیل سرقت خودرو زانتیا و تویوتا در شهرستان های رفسنجان، کرمان و زرند و سرقت بی سیم و تابلوی ایست متعلق به شرکت فولاد در پرونده داشته و متواری بوده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه تحقیق از متهم جهت کشف سایر کلاهبرداری‌ها و جرائم دیگر در دستور کار مأموران قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد تحت عنوان کارکنان دستگاه های خدمات رسان از قبیل مأموران انتظامی و ... قبل از هر گونه پاسخگویی نسبت به رویت و شناسایی آنان اقدام کرده و موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین