کد خبر: ۶۸۰۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

کامیون با ۶ خودروی پارک شده در خیابان برخورد و له‌شان کرد

در این تصادف راننده کامیون که دچار نقص فنی گردیده و قادر به کنترل وسیله خود نبوده با گلف، پژو، لیفان، مزدا، ال نود و ۲۰۶ برخورد می‌نماید که در مجموع به ۶ وسیله خسارت شدید وارد می‌آورد.
کامیون با ۶ خودروی پارک شده در خیابان برخورد و له‌شان کرد
آفتاب‌‌نیوز :

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از وقوع یک فقره تصادف چند وسیله‌ای در خیابان ولنجک و آسیب به ۶ سواری خبر داد.

سرهنگ مجید رنجبر گفت: ساعت ۲۳:۵۵ شب گذشته درمسیر خیابان ولنجک، خیابان ساسان نبش خیابان ۵ شرقی یک دستگاه کامیون به علت نقص فنی با ۶ وسیله پارک شده برخورد می کند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در این تصادف راننده کامیون که دچار نقص فنی گردیده و قادر به کنترل وسیله خود نبوده با گلف، پژو، لیفان، مزدا، ال نود و ۲۰۶ برخورد می‌نماید که در مجموع به ۶ وسیله خسارت شدید وارد می‌آورد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب ادامه داد: بلافاصله پس از این حادثه کارکنان پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام نمودند.
وی از کلیه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتما نسبت به رفع نقص فنی خودروی خود اقدام نمایند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین