کد خبر: ۶۸۰۹۱۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
تبلیغات

تعمیرات تخصصی برد‌های الکترونیکی

هزینه تعمیرات همواره متغیر می‌باشد و بستگی به میزان خرابی و زمان صرف شده برای خرابی دارد؛ لذا همواره از قبل اعلام هزینه کردن حالت قطعی نخواهد داشت؛ و اعلام هزینه به صورت تقریبی می‌باشد.
تعمیرات تخصصی برد‌های الکترونیکی
آفتاب‌‌نیوز :

امروزه تعمیرات قطعات الکترونیکی نقش بسزایی در صرفه‌جویی هزینه‌ها دارد مخصوصاً در کشور‌های جهان سوم که متاسفانه اجناس بی‌کیفیت در بازار وارد شده و در اختیار مشتریان و کاربران قرار می‌گیرد که به تبع آن کاربران همواره در تلاش هستند تا از قطعات الکترونیکی قدیمی خود که کیفیت بهتری دارند محافظت کنند. در بین قطعات الکترونیکی، تعمیرات تخصصی رسیور یا گیرنده‌های دیجیتالی مهم و حائز اهمیت می‌باشد.

علل اصلی مطرح بودن تعمیرات برد‌های رسیور یا گیرنده‌ها

در حال حاضر به خاطر شیوع بیماری کرونا و به تبع آن رواج دورکاری و همچنین ماندن افراد در منزل موجب شده است تا استفاده از این دستگاه‌های الکترونیکی افزایش پیدا کند به گونه‌ای که اگر قبل‌تر‌ها مدت زمان صرف شده در مقابل تلویزیون ۳ ساعت بوده باشد در حال حاضر این میزان افزایش چندین برابری پیدا کرده است لذا مخاطبان به محض خراب شدن دستگاه گیرنده خود به دنبال تعمیرگاه، شرکت و یا تعمیرکار متخصص هستند که بتواند مشکلات آن‌ها را حل نماید.

در این بین مسئله‌ای که بسیار حائز اهمیت است وجود تعمیرگاه‌ها و شرکت‌هایی است که با مجوز رسمی به تعمیرات تخصصی قطعات الکترونیکی از قبیل دستگاه رسیور یا گیرنده تلویزیون، یا تعمیرات آیفون تصویری و سایر قطعات الکترونیکی می‌پردازند است؛ و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از تعمیرات، دستگاه‌های الکترونیکی خود را به آن‌ها بسپارید.

تعمیرات تخصصی برد‌های الکترونیکی

از کجا به یک شرکت تعمیراتی اعتماد کنیم؟

شاید موقع سرچ کردن در اینترنت با سایت‌های مواجه شوید که تعمیرات رسیور یا گیرنده و سایر قطعات الکترونیکی انجام می‌دهند. اما مسئله مهم این است که از کجا بدانیم کدام سایت و کدام شرکت را انتخاب کنیم؟ و برای تعمیرات ما مناسب است؟ در این مقاله قصد داریم در انتخاب شرکت تعمیراتی مناسب شما را یاری کنیم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

قبل از هر چیز توجه داشته باشید که نصب با تعمیرات بسیار متفاوت است... مثلا یک نصاب آیفون تصویری نمیتواند تعمیرات تخصصی برد آیفون تصویری انجام دهد و تنها در نصب آیفون تصویری مهارت خواهد داشت.

  • سایت شرکت مورد نظر را چک کنید و از محتوا‌ها و نظرات کاربران سایت دیدن نمایید همانطور که می‌دانید محتوای پربار یکی از دلایل و نشانه‌های علم و دانش بالا می‌باشد که در انتخاب شما می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد و در ادامه به نظرات کاربران سایت توجه کنید و در نهایت مطالعه مطالب و نظرات کاربران، در گرفتن تصمیم نهائی شما موثر خواهد بود.

عوامل موثر در هزینه‌های تعمیرات برد انواع گیرنده یا آیفون تصویری

هزینه تعمیرات همواره متغیر می‌باشد و بستگی به میزان خرابی و زمان صرف شده برای خرابی دارد؛ لذا همواره از قبل اعلام هزینه کردن حالت قطعی نخواهد داشت؛ و اعلام هزینه به صورت تقریبی می‌باشد. برای مثال در تعمیرات دستگاه رسیور و سایر قطعات و دستگاه‌های الکترونیکی مانند تعمیرات آیفون تصویری و… اگر میزان خرابی در قسمت پاور دستگاه بوده باشد و در همان قسمت نیز متوقف شده باشد به تبع میزان هزینه کمتر از زمانی خواهد بود که میزان خرابی تا قسمت برد اصلی پیشروی کرده باشد، زیرا اگر میزان خرابی یک دستگاه تا برد اصلی پیشروی کرده باشد در کنار صرف زمان بیشتر برای تعمیرات، نیاز به استفاده از قطعات بیشتر نیز خواهد بود. اما مسئله‌ای که بسیار حائز اهمیت است این مورد می‌باشد که اگر شما تعمیرات دستگاه و قطعات الکترونیکی خود را به یک متخصص در زمینه تعمیرات قطعات الکترونیکی بسپارید دستگاه شما مثل روز اول خریدتان سالم خواهد بود و شما دیگر نیازی نخواهید داشت هزینه اضافی برای خرید دستگاه جدید بپردازید؛ و این یعنی صرفه‌جویی کردن در هزینه ها.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین