کد خبر: ۶۸۰۹۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

افشاگری مشاور ارشد پنتاگون از ثروتمند شدن پامپئو با کمک لابی صهیونیست‌ها

مشاور ارشد جدید در پنتاگون بارها گفته است که حمایت ایالات متحده از رژیم صهیونیستی، نتیجه پول لابی این رژیم است و مقامات برجسته از جمله مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا را به این متهم کرد که بابت حمایت از این رژیم، "بسیار بسیار ثروتمند" شده‌اند.
افشاگری مشاور ارشد پنتاگون از ثروتمند شدن پامپئو با کمک لابی صهیونیست‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

"داگلاس مک‌گرگور" سرهنگ بازنشسته ارتش که این هفته به عنوان مشاور ارشد "کریستوفر میلر"، وزیر دفاع تازه منصوب گماشته شد، این اظهارات را طی دو حضور رسانه‌ای در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۹ مطرح کرده بود.

به گزارش سی‌ان‌ان،  مک‌گرگور در مصاحبه سپتامبر ۲۰۱۹ هنگامی که از او پرسیده شد آیا جان بولتون، مشاور امنیت ملی وقت و لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه خواستار جنگ با ایران بوده‌اند یا خیر، گفت: آقای بولتون بسیار بسیار ثروتمند شده و به خاطر حمایت بی‌قید و شرط خود از لابی اسرائیل، در این جایگاه قرار دارد. او مرد آن‌ها در زمین، در کاخ سفید است.

وی افزود: همین مسئله تا حدی زیادی برای پامپئو صدق می‌کند، وی آرزو دارد رئیس جمهور شود. وی دستش را برای پول لابی اسرائیل، سعودی‌ها و دیگران دراز کرده است.

مک‌گرگور که منتقد صریح سیاست خارجی آمریکا و جنگ‌های بی‌پایان است، همچنین در مصاحبه سال ۲۰۱۲ خود با شبکه دولتی "آر تی" روسیه اظهار کرده بود که لابی رژیم صهیونیستی، نفوذ گسترده‌ای بر کنگره دارد و لابی را به قصد تحریک حملات نظامی به ایران متهم کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین