کد خبر: ۶۸۱۰۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

رهایی قاتل جوان از کابوس 6 ساله چوبه‌دار

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده قتل خبر داد.
رهایی قاتل جوان از کابوس 6 ساله چوبه‌دار
آفتاب‌‌نیوز :

جبار تجری در تشریح جزییات این پرونده گفت: حدود شش سال پیش جسدی در کرمانشاه کشف و مامورین نیروی انتظامی علت مرگ متوفی را قتل براثر اصابت گلوله اعلام می‌کنند.

وی افزود: با تشکیل پرونده برای این قتل، کار تحقیقاتی و کالبد شکافی جسد انجام و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی مقتول در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس شوراهای حل اختلاف کرمانشاه تصریح کرد: سرانجام با تلاش‌های گسترده تیم تحقیقاتی این پرونده و با استفاده از اطلاعات موجود در گوشی تلفن همراه مقتول و سرنخ های اولیه ای که بدست می‌آید، قاتل شناسایی و بازداشت می‌شود.

وی با بیان اینکه قاتل در همان ابتدای دستگیری به قتل اعتراف می‌کند، اضافه کرد: شواهد و مدارکی بدست آمده در این پرونده، حاکی از آن بود که قتل اتفاقی و بدون انگیزه و از روی بی غرضی بوده است.

تجری گفت: سرانجام پس از طی تشریفات قانونی، از سوی مراجع قضایی برای قاتل این پرونده حکم قصاص صادر می‌شود، اما با پیگیری‌های خانواده قاتل و دستور دادستانی وقت، پرونده به شعبه 45 ستاد تالیف قلوب استان ارجاع می‌شود تا برای سازش در آن اقدام شود.

وی تاکید کرد: با ورود این پرونده به ستاد تالیف قلوب استان، اقدامات زیادی از سوی اعضاء ستاد، محاسن سپیدان و متنفذین محلی برای سازش در این پرونده صورت گرفت تا اینکه سرانجام در روزهای گذشته اولیای دم با حضور در دفتر ثبت اسناد رسمی رضایت بی قید و شرط خود را اعلام کردند و قاتل از چوبه دار رهایی یافت.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان در پایان اعلام کرد: در مدت شیوع بیماری کرونا، اعضای ستاد تالیف قلوب استان همچنان به مانند گذشته برای ایجاد صلح و سازش در پرونده های قتل غیرعمد تلاش می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
شواهد و مدارکی بدست آمده در این پرونده، حاکی از آن بود که قتل اتفاقی و بدون انگیزه و از روی بی غرضی بوده است. چطور برای یک قتل غیرعمد حکم اعدام
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین