کد خبر: ۶۸۱۲۸۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵

مسیرهای کوهستانی تهران سفیدپوش شد

 معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اعلام کرد: بارش عصرگاهی برف در مناطق کوهستانی مسیرهای این مناطق را سفید پوش کرد.
مسیرهای کوهستانی تهران سفیدپوش شد
آفتاب‌‌نیوز :

عادل مصدقی شامگاه چهارشنبه گفت:‌ در ساعات عصرگاهی بارش برف مسیر هراز محدوده پیست آبعلی و امامزاده هاشم (ع) را سفید پوش و لغزنده کرد.

وی افزود: همچنین در مسیر امین آباد فیروزکوه و سربندان، سیدآباد، جاوان و دلیچایی شهرستان دماوند نیز بارش برف این مناطق را لغزنده کرد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: در سایر مسیرهای شمالی استان از جمله فشم و امامزاده داود (ع) نیز بدلیل بارش باران موجب لغزندگی مسیرها شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر لغزندگی جاده ها شاهد پدیده مه گرفتگی در مسیرهای کوهستانی استان تهران هستیم که از رانندگان می خواهیم با احتیاط و رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی در مسیرها حرکت کنند.

مصدقی همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای استان تهران نیز گفت:‌ هم اکنون در مسیرهای جاجرود- بومهن، تهران- پاکدشت و تهران- شهریار شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

به گفته وی؛ در آزاد راه های تهران- کرج؛ تهران- قم و تهران- ساوه نیز شاهد ترافیک پرحجم تا نیمه سنگین هستیم.

معاون راهداری استان تهران از رانندگان خواست که در جاده ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی به سامانه ۱۴۱ مرکز اطلاع رسانی راهداری کشور تماس حاصل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین