کد خبر: ۶۸۱۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸

هدیه ۱ میلیون دلاری جورج کلونی به ۱۴ دوست

جورج کلونی بازیگر ۵۹ ساله هالیوود در مصاحبه‌ای رسمی شایعه‌ای قدیمی را که او به دوستان نزدیکش هدیه نقدی ۱ میلیون دلاری داده، تایید کرد.
هدیه ۱ میلیون دلاری جورج کلونی به ۱۴ دوست
آفتاب‌‌نیوز :

آقای کلونی در مصاحبه‌ای با مجله جی‌کیو(GQ) که روز سه‌شنبه منتشر شد، اعلام کرد که در سال ۲۰۱۳ به هر یک از ۱۴ دوست نزدیک خود یک میلیون دلار پول نقد داده است.

او توضیح داد که قصدش تقسیم ثروتش با دوستان نزدیکش بوده چرا که دستاوردهای هنری‌اش در طول ۳۵ سال گذشته مرهون کمک‌های آنها بوده و در عین حال به هنگام شکست‌هایش نیز در کنار آنها آرام گرفته و انگیزه تلاش دوباره به دست آورده است.

آقای کلونی توضیح داده که برای حمل و نقل این میزان پول نقد از یک خودروی وَن قدیمی که روی آن «گل‌فروشی» نوشته شده بود، استفاده کرده و تنها برخی از محافظان و دستیار ویژه خود را در جریان این کار قرار داده بود. او یاد آور شده، زمانی که این خودروی قدیمی حامل اسکناس‌های دلار را می‌رانده، محافظان و دستیار او کاملا شوکه نظاره‌گر ماجرا بوده‌اند.

بازیگر ۵۹ ساله هالیوود در ادامه این مصاحبه اظهار داشته است:«من فقط یک نقشه برداشتم و جاهای را که باید در طول مسیر زندگی‌ام بروم، تعیین کردم ولی تمام چیزهایی که در این مسیر، تجربه کرده‌ام مرهون همراهی دوستانم بوده است.»

یکی از دوستان آقای کلونی چند سال پیش در گفتگو با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی از دست و دلبازی ۱ میلیون دلاری ستاره هالیوود در قبال دوستانش روایت کرده بود ولی او تاکنون این خبر را تایید نکرده بود تا همچنان در حد شایعه‌ای قدیمی باقی بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین