کد خبر: ۶۸۱۵۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷

قلعه‌نویی: حرفه‌ای گری بازیکنان ما باعث کسب سه امتیاز شد

سرمربی گل گهر گفت: در نیمه اول اصلا در حد اندازه‌های خودمان نبودیم و علت آن هم زمین چمن مصنوعی بود اما حرفه‌ای گری بازیکنان ما باعث شد تا سه امتیاز را بگیریم.
قلعه‌نویی: حرفه‌ای گری بازیکنان ما باعث کسب سه امتیاز شد
آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه نویی پس از برد تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: من در استان کرمان خاطرات خوبی دارم و شهرش فرقی ندارد و در رابطه با استان صحبت می‌کنم. قبل از این‌که درباره بازی صحبت کنم باید از رفتار و معرفت تیم میزبان تشکر کنم چرا که همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند نیروی انتظامی هم در تمرین و مسابقه تیم را اسکورت کرد. محمد ربیعی جوان است اما یک مربی دارای سبک است.

او ادامه داد: شاید محمد ربیعی در آینده نزدیک یکی از بهترین مربی‌های تاریخ ایران شود چرا که ایده و سبک دارد. آنالیز بازی و مربی‌گری‌اش خیلی خوب است. اما در هرصورت این تیم از لیگ یک آمده وتغییرات زیادی داشته و احتیاج به زمان دارد. سال گذشته گل گهر هم تا پانزده هفته اصلا شرایط خوبی نداشت و از آن طرف هم به نظر من قرعه بدی به تیم مس رفسنجان خورده است. آن‌ها امروز خیلی ما را اذیت کردند.

سرمربی گل گهر با بیان این‌که شاید حرفه‌ای گری بازیکنان ما باعث شد تا سه امتیاز را بگیریم، گفت: در نیمه اول اصلا در حد اندازه‌های خودمان نبودیم و علت هم زمین چمن مصنوعی است و ان‌شاءالله هرچه زود تر استادیوم جدید آماده شود. این زمین برای خود مس رفسنجان هم خوب نیست چرا که آن‌ها هم یک تیم تکنیکی هستند. ار آن‌هایی نیستند که بازی بلند انجام دهند و این زمین برای آن‌ها سم است. امیدوارم هرچه سریعتر چمن‌شان آماده شود.

او اضافه کرد: تیم ما خداراشکر خیلی خوب بازی کرد. دروازبان حریف تا قبل از این‌که گل اول را دریافت کند یکی از روزهای خوبش بود و دو سه واکنش خوب داشت. بچه‌های در نیمه دوم به زمین عادت کردند و توانستیم بازی را ببریم و این سه امتیاز نتیجه خوبی بود و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که در نیمه دوم تلاش بیشتری کردند. حتی آن‌ها می‌توانستند برنده بازی باشند.

قلعه نویی درباره عملکرد داور بازی گفت: بالاخره داد و بیداد در همه بازی‌ها هست ولی فکر می‌کنم گلی که به ثمر رساندیم سالم بود اما باید فیلمش را بازی بینی کنیم. فکر می‌کنم گلی که علیرضا ابراهیمی زد سالم بود. در بقیه صحنه‌ها داور نزدیک تر بود و فکر نمی‌کنم آن صحنه‌های خطا در محوطه جریمه پنالتی‌ها بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین