کد خبر: ۶۸۱۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲

تصاویر| وضعیت تهران، حوالی ۱۸ تا ۲۰

پیش از این، از دو هفته قبل، محدودیت‌هایی برای کسب و کارها بعد از ساعت ۱۸:۰۰ اعمال شده بود؛ تصمیمی که با انتقادات زیادی مواجه شد و هم آمارها و هم اظهارات برخی مسئولان شهری نشان می‌دهد در کلانشهر تهران (که در وضعیت قرمز هشدار کرونایی قرار دارد) تاثیری در کاهش شیوع بیماری نداشته است.
تصاویر| وضعیت تهران، حوالی ۱۸ تا ۲۰
آفتاب‌‌نیوز :

قرار است از صبح شنبه (اول آذر) در کل کشور محدودیت‌های نسبتا شدیدی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اعمال شود؛ محدودیت‌هایی که به گفته مسئولان، قرار است مناطقِ با سطح هشدار قرمز را عملا تعطیل و مناطق نارنجی را نیمه‌تعطیل کند.

بدین ترتیب، اغلب مشاغل - به جز مشاغل سطح یک - به مدت دست‌کم دو هفته تعطیل خواهند بود و محدودیت‌هایی برای تردد خودروها در شهر و خارج از شهرها اعمال می‌شود. بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در مناطق قرمز، خودروهای شخصی از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح حق تردد ندارند.

پیش از این، از دو هفته قبل، محدودیت‌هایی برای کسب و کارها بعد از ساعت ۱۸:۰۰ اعمال شده بود؛ تصمیمی که با انتقادات زیادی مواجه شد و هم آمارها و هم اظهارات برخی مسئولان شهری نشان می‌دهد در کلانشهر تهران (که در وضعیت قرمز هشدار کرونایی قرار دارد) تاثیری در کاهش شیوع بیماری نداشته است؛ ضمن اینکه به اذعان وزیر کشور، در روزهای نخست، نیمی از مشاغل، این الزامِ تعطیلی را رعایت نکرده بودند. این تصاویر، وضعیت پایتخت در ساعات اولیۀ اعمال محدودیت‌های روزهای اخیر را نشان می‌دهد؛ یعنی از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۸ شب. از شنبه قرار است وضعیت این شهر، بخصوص بعد از ساعت ۲۱:۰۰، تغییر اساسی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
1
شهر زشت و بی قواره و بهم ریخته.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین