کد خبر: ۶۸۱۵۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
ادامه حواشی سخنرانی اخیر وزیر بهداشت در اصفهان

علی نوبخت، رئیس سابق کمیسیون بهداشت از ادامه همکاری با وزیر بهداشت انصراف داد

نامه خداحافظی علی نوبخت حقیقی به سعید نمکی، وزیر بهداشت، منتشر شد‌. نامه خداحافظی علی نوبخت حقیقی، (برادر محمدباقر نوبخت، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه) به سعید نمکی، وزیر بهداشت، منتشر شد‌. به گزارش راهبرد، نمکی چهار روز قبل علی نوبخت را که در مجلس دهم رییس کمیسیون بهداشت بود، بعنوان "نایب‌رییس و دبیر شورای مشورتی بیماری کرونا" منصوب کرده بود. متن نامه علی نوبخت به نمکی بدین‌شرح است: جناب اقای دکتر سعید نمکی با سلام و احترام با نهایت تاسف بدینوسیله عدم توفیق همکاری با آن رفیق شفیق را اعلام میدارم. عدم اجرای پیشنهاد مشفقانه حقیر و دوست بلندپایه ما در جلسه مورخ ۱۶-۸-۹۹ و موافقت اولیه جنابعالی که میتوانست باعث وحدت شده واز جو موجود جلوگیری نماید. اینک بعد از سخنان آنجناب در اصفهان در کوبیدن علم و دانشمندان پزشکی جان بر کف ایران و پاسخ معاونت پژوهشی متاسفانه راهی برای همکاری بنده با جنابعالی و آن وزارتخانه باقی نگذاشته است. با آرزوی توفیق علی نوبخت۹۹.۸.۳۰
علی نوبخت، رئیس سابق کمیسیون بهداشت از ادامه همکاری با وزیر بهداشت انصراف داد
آفتاب‌‌نیوز :

نمکی چهار روز قبل علی نوبخت را که در مجلس دهم رییس کمیسیون بهداشت بود، بعنوان "نایب‌رییس و دبیر شورای مشورتی بیماری کرونا" منصوب کرده بود.

متن نامه علی نوبخت به نمکی بدین‌شرح است:

جناب اقای دکتر سعید نمکی
با سلام و احترام

با نهایت تاسف بدینوسیله عدم توفیق همکاری با آن رفیق شفیق را اعلام میدارم.

عدم اجرای پیشنهاد مشفقانه حقیر و دوست بلندپایه ما در جلسه مورخ ۱۶-۸-۹۹ و موافقت اولیه جنابعالی که میتوانست باعث وحدت شده واز جو موجود جلوگیری نماید.

اینک بعد از سخنان آنجناب در اصفهان در کوبیدن علم و دانشمندان پزشکی جان بر کف ایران و پاسخ معاونت پژوهشی متاسفانه راهی برای همکاری بنده با جنابعالی و آن وزارتخانه باقی نگذاشته است.

با آرزوی توفیق
علی نوبخت۹۹.۸.۳۰

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
5
7
آینده درخشانی برای دکتر نمکی در پیش است بهتر که این ها نباشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
1
6
دوران بازنشستگی شماها فرارسیده تشریف ببین منزل استراحت
جای بسی تاسف است که در کوران خدمت به این ملت بزرگ آقایان دست به استعفا زدن فکر می کنن کشور بدون آقایون معطل می ماند
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
3
دلمان خوش بود که روزگاری شیخ الرئیس داشتیم و آن را بوعلی سینا می نامیدیم! در طب سنتی یَد طولا داشته و در رَگ شناسی مهارت والا! پیدایش بیماری جدیدالتاسیس جماعتی را چنان ذوق‌زده کرد که پابرهنه به میدان آمده «شیاف جوهر بنفشه» را علاج این مصیبت نامیدند! وَ کم خِرَدِ دیگری «ادرار شتر» نوش‌جان کرده و خود را در برابر بیماری قرن واکسینه نموده! غَرَض از یادآوری این دو مورد برای این است که سایت محترم آفتاب نیوز توجه داشته باشند که علامت «!» تعجب را در پایان کدامین جملات باید گذارد. استعفای حضرات می بایست زودتر از این‌ها انجام می‌شد و روزانه بجای ریزش برگهای پائیزی شاهد ریزش هموطنان بی گناه نمی شدیم! (امیدوارم که نوشتارم به قبای کسی برنَخورَد و بپاس وقتی که گذارده و در این نیمه شب چشمی که خسته کرده‌ام، بدون سانسور و ممیزی منعکس گردد)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین