کد خبر: ۶۸۱۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲

داماد با برگزاری عروسی در نهبندان روانه زندان شد

دادستان نهبندان گفت: داماد و پدر خانم داماد به علت برگزاری جلسه عروسی و به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی با صدور قرار کفالت و عدم معرفی کفیل روانه زندان شدند.
داماد با برگزاری عروسی در نهبندان روانه زندان شد
آفتاب‌‌نیوز :

کاظم علیپور اظهار داشت: در روز جاری داماد و پدر خانم داماد به علت برگزاری جلسه عروسی در شب گذشته و به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی با صدور قرار کفالت و عدم معرفی کفیل روانه زندان شدند.

دادستان نهبندان افزود: داماد چند روز قبل از برگزاری جلسه عروسی نزد وی آمده که از سوی دادستان به او تاکید شده بود در شرایط فعلی جلسه برگزار نکنند ولی متاسفانه توجه نکرده و اقدام به برگزاری مراسم کردند.

وی گفت: شب گذشته حین برگزاری مراسم عروسی، به تذکرات پاسگاه شهر شوسف برای لغو و عدم برگزاری مراسم توجه نکرده و همچنین نامبرده قصد داشته مراسم پاتختی را هم امشب برگزار کند که با حکم مقام قضایی نامبردگان بازداشت و راهی زندان شدند.

در پایان این گزارش اعلام می‌دارد، دستگاه قضایی در استان به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع و مجالس عروسی و عزا تا اطلاع ثانوی در صورت برگزاری مجلس، با برگزارکنندگان جلسات به جرم تهدید سلامت جامعه طبق قانون مانند مورد مذکور برخورد قاطع خواهد کرد.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

طرح جامع محدودیت‌های کرونایی از امروز (اول آذر) در سراسر کشور اجرا شد و مبتلایان و فوتی‌های کرونا در خراسان جنوبی از مهر ماه تاکنون همچنان روند صعودی دارد.

هفت شهرستان خراسان جنوبی از جمله نهبندان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند و هیچ یک از ۱۱ شهرستان این استان در وضعیت زرد (متوسط خطر) نیستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین