کد خبر: ۶۸۱۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹

فرماندار مریلند خطاب به ترامپ: گلف بازی را رها کن و شکست را بپذیر

فرماندار جمهوریخواه مریلند با انتقاد از سیاست‌های هم حزبی خود گفت: ترامپ گلف بازی را رها کن و شکست در انتخابات ۲۰۲۰ را بپذیر.
فرماندار مریلند خطاب به ترامپ: گلف بازی را رها کن و شکست را بپذیر
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش نشریه هیل، "لری هوگان" یکی از منتقدین جدی دونالد ترامپ در پاسخ تند به سخنان رییس جمهوری آمریکا از وی خواست شکست در انتخابات را بپذیرد و جو بایدن را به عنوان رییس جمهوری منتخب به رسمیت بشناسد.

ترامپ روز شنبه در پیام توییتری با انتقاد از هوگان به کیت‌های آزمایش کرونا که فرماندار مریلند در بهار سال جاری از کره جنوبی خریداری کرده بود اشاره کرد.

ترامپ در توییت خود هوگان را فردی که تنها نام جمهوریخواه را با خود دارد دانست و وی را مانند کیت‌های ناقص کرونایی خریداری شده بد توصیف کرد.

فرماندار مریلند نیز روز یکشنبه در پاسخ به ترامپ در پیام توییتری نوشت: اگر شمار کارتان را درست انجام داده بودید، فرمانداران آمریکا مجبور نبودند که به خود سختی دهند و به دنبال کیت آزمایش کرونا باشند.

هوگان در ادامه با اشاره به موفقیت‌های خود در مریلند برای مقابله با ویروس کرونا خطاب به ترامپ نوشت: شما گلف بازی را متوقف کنید و شکست را بپذیرید.

شبکه سی ان ان یکشنبه شب گزارش داد که که ترامپ تنها ساعتی در جلسه گروه ۲۰ حضور داشت و پس از آن با ترک کاخ سفید به زمین گلف رفت.

به گزارش سی ان ان، تنها ۱۳ دقیقه از حضور ترامپ در این اجلاس می گذشت که وی به جای توجه به مطالب ارائه شده در این نشست از طریق توییتر به اخبار نتایج انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا می پرداخت.

سی ان ان در ادامه نوشت: اجلاس گروه ۲۰ ساعت هشت صبح برگزار شد و ترامپ فقط دو ساعت در این اجلاس حضور یافت و ساعت ۱۰ با ترک کاخ سفید به زمین گلف خود به بیرون از واشنگتن رفت.

به نوشته سی ان ان، نفوذ ترامپ در صحنه جهانی پس از شکست در انتخابات ۲۰۲۰ کاهش یافت و تا کنون بیشتر رهبران گروه ۲۰ به جز ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه به جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا تبریک گفته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
1
خوشم اومد این ترامپ کوه اعتمادبه نفسه.حرف همه ی دنیا براش پشیزی ارزش نداره.این صفت خوبی است و بهتره ماهم به خودمون اعتماد داشته باشیم و خودمون را دست کم نگیریم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین