کد خبر: ۶۸۱۹۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت

بایدن می‌تواند با صدور فرمان اجرایی بسیاری از تحریم‌های ایران را لغو کند

خبرگزاری آسوشیتد پرس در گزارشی سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ در برابر ایران را چالشی برای تعامل دولت جو بایدن با ایران و بازگشت آن به توافق هسته‌ای تلقی کرد.
بایدن می‌تواند با صدور فرمان اجرایی بسیاری از تحریم‌های ایران را لغو کند
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری آسوشیتدپرس در بخشی از یک گزارش با اشاره به این که دولت ترامپ از چند ماه قبل از انتخابات آمریکا سعی کرده است روند تجدید نظرهای احتمالی دولت جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در سیاست های این کشور به ویژه درباره ایران را بی نتیجه بگذارد، درباره چالش های دولت بایدن برای بازگشت به توافق هسته‌ای نوشت: مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و دیگر مقامات آمریکا از تلاش برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران حرف زده اند اما واقعیت این است که در دولت فعلی آمریکا از زمانی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا این کشور را از توافق هسته ای خارج کرد افزایش این تنبیه ها ادامه داشته است. تحریم های جدید به طور بالقوه می تواند حامیان شبیه نظامیان تحت پشتیبانی ایران در عراق و افغانستان و جنبش شیعه حوثی های یمن را که با دولت به رسمیت شناخته شده این کشور در سطح بین المللی در جنگی فاجعه بار است، هدف قرار دهد.

آسوشیتدپرس در ادامه می‌نویسد: بایدن از تمایل به بازگشت به توافق هسته ای حرف زده است و مقامات ایران هم گفته اند در صورت بازگشت و پایبندی بایدن به توافق، آن ها هم به پایبندی بازخواهند گشت. بایدن می تواند با صدور فرمان اجرایی، بسیاری از تحریم های بازگردانده شده علیه ایران را لغو کند اما معلوم نیست که این موضوع تا چه حد برای او در اولویت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
به گفتن آقایون نیست . تحریمهای ایران از نوع حقوق بشر برنامه موشکی و نفوذ منطقه ای هست چیزهایی که هیچ حزبی تو آمریکا بهش رضایت نمیدن مگه اینکه طعمه باشه برای گرفتن امتیازهای سنگینتر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین