کد خبر: ۶۸۲۲۰۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

کنایه تند محمدعلی ابطحی به رئیس صداوسیما /نگرانم حرف خودتان را باور کنید

محمد علی ابطحی به ادعای رئیس صداوسیما در مورد اینکه این سازمان در رأس اعتماد مردم قرار دارد واکنش نشان داد.
کنایه تند محمدعلی ابطحی به رئیس صداوسیما /نگرانم حرف خودتان را باور کنید
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس سازمان صداوسیما بر اساس نظرسنجی‌هایی مدعی شد که این رسانه در رأس اعتماد مردم قرار دارد. علی عسگری البته اشاره‌ای به جزئیات این نظرسنجی‌ها نکرد.

علی عسکری با بیان اینکه با وجود همه هجمه فرهنگی و عملیات روانی دشمنان، صداوسیما در رأس اعتماد مردم قرار دارد، گفت: آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رسانه ملی جایگاه ویژه‌ای میان مردم هم از منظر اعتماد عمومی و هم میزان مراجعه و علاقه‌مندی دارد.

بر همین اساس، سید محمد علی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در توئیتی نوشت: : «اینکه آقای علی عسکری گفته اند صدا و سیما در راس اعتماد مردم است، مهم نیست. نگران اینم ایشان باور کرده باشد حرف خودش را.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
1
11
بر اساس مشاهدات از هر ساختمان بلندی در هر شهری از ایران میتوان پی برد، صداوسیما در رأس بی اعتمادی مردم قرار دارد.
فولادوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
5
هیچی پیرم نمیکرد،ایقد غصه ای تلویزیون خوردم پیرشدم
تاحدی هم راست میگه،چون تلویزیون انحصاریه،مردم گرفتار شدن
آقای عسگری تا کی میتونید...مردم از دست شما به گوشی وماهواره پناه بردن،یه آدم فقیری مث من که نه پول ماهواره داره نه گوشی پیر میشه،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
هیچی ندارم الان هم کامنت را دارم با قلم و جوهر می‌نویسم با کبوتر ارسال می‌کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
منم مثل فولادوند نه گوشی هوشمند دارم نه ماهواره تلویزیون و کامپیوترم حدود 30 سال عمردارن و کمی کامنت و از این قرطی بازیها بلدم ناچارم روزی یک بار اخبار نگاه کنم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
3
راست میگه بابا جان. اون بشقابهایی که پشت بام خونه ها مثل قارچ سبز شده در حقیقت بشقاب غذا برای گربه هاست که ملت ما چون گوشت ومرغ بیش از حد تو خونه هاشون پیدا میشه اضافه اش رو توی اون بشقابها میریزن تا گربه ها بخورن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
ایشان در حضور رئیس جمهور مدعی شدند که کشور را تلویزیون دارد اداره می کند.بنابراین شنیدن چنین ادعاهایی از ایشان تعجب برانگیز نیست فقط مسئله این است که این آدمهایی که چشمهایشان را بر روی حقیقت و واقعیات جامعه خودمان و دنیا بسته اند و هر روز بیشتر از قبل در توهمات خود غرق می شوند
برای یک ملت هشتاد میلیونی براساس همین تفکرات عجیب و غریب خود نسخه چگونه زندگی کردن را می پیچند . خبرنگاران همین تلویزبون در ابتدای همه گیری کرونا ،برای اثبات غیر وافعی بودن آن و اینکه کرونا توطئه دشمنان ایران است ،به قم رفته و با مردم مصاحبه هایی برای رد موضوع خطر کوئید ۱۹ انجام داده و آخر هم نتبجه گیری کردند که الحمدوالله مردم فریب دشمن رانخوردند و آرا خود را به صندوقها ربختند و بار دیگر توطئه دشمنان میهن اسلامی را نقش بر آب کردیم.نتیجه توهمات توطئه آقایان شد همین روزگار کرونایی ما.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین