کد خبر: ۶۸۲۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴

بالاترین مرگ و میر کرونایی در انگلیس در 5 ماه اخیر

انگلیس با بالاترین رقم مرگ ناشی از کرونا در 24 ساعت گذشته مواجه شد و طی آن 608 نفر جان باختند.
بالاترین مرگ و میر کرونایی در انگلیس در 5 ماه اخیر
آفتاب‌‌نیوز :

انگلیس طی پنج ماه اخیر (از مه تا نوامبر) در روز سه‌شنبه با بیشترین میزان فوتی‌های ناشی از کرونا مواجه شد و طیق آخرین آمار ۶۰۸ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بابت کرونا جان باختند.

به نوشته روزنامه «هافینگتن پست» طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۸ نفر بابت ابتلا به کرونا جان باختند. با احتساب این آمار انگلیس با ۵۵۸۳۸ تن فوتی در جایگاه پنجم در جهان ایستاده است. این آمار از ۱۲ مه(سه شنبه ۲۳ اردیبهشت) به این سو بالترین رقم محسوب می‌شود. روز سه شنبه همچنین ۱۱۲۹۹ نفر مبتلای تازه به کرونا در انگلیس مشاهده شد.

«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس اعلام کرده دوره چهار هفته‌ای محدودیت‌های سراسری در انگلیس برای مقابله با شیوع کرونا، بعد از خاتمه دیگر تمدید نخواهد شد و اعمال محدودیت‌های محلی جایگزین آن می‌شود.

سازمان جهانی بهداشت هفته گذشته اعلام کرد حدود چهار میلیون مبتلا ی جدید به کرونا در هفته گذشته در جهان ثبت شده که تقریبا نیمی از آنها در اروپا هستند. سازمان بهداشت جهانی در گزارش خود آورد که تعداد مرگ و میرها در اروپا در هفته گذشته بیش از ۲۹ هزار نفر رسید که افزایش قابل توجهی محسوب می‌شود.

در بین کشورهای اروپایی، اتریش با افزایش ۳۰ درصدی مبتلایان به کرونا بیشترین میزان را از این حیث به خود اختصاص داد. انگلیس نیز اولین کشور در اروپاست که رکورد بیش از ۵۰ هزار کشته را ثبت کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین