کد خبر: ۶۸۲۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

پیرلو: یوونتوس نباید این طور کُند باشد/دیبالا نیاز به زمان دارد

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی مقابل نماینده مجارستان در لیگ قهرمانان اروپا گفت: من از بازیکنان یوونتوس انتظار بیشتری داشتم.
پیرلو: یوونتوس نباید این طور کُند باشد/دیبالا نیاز به زمان دارد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فرانتس واروش مجارستان رفت که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرد.

پیرلو بعد از این برد عنوان کرد: ما در ابتدای بازی خوب عمل نکردیم و به صورت سطحی به بازی نگاه کردیم. اما با گذشت زمان متوجه شدیم این نوع بازی می تواند به رقیب فرصت دهد به همین خاطر کمی به خودمان آمدیم. در نیمه اول به رقیب فرصت هایی دادیم تا ضد حمله بزند. البته این نوع بازی بعد چندین بازی به این شکل عادی است ولی باید به خودمان بیاییم و تمرکز خود را بالا ببریم.

وی افزود: من از بازیکنان یوونتوس انتظار بیشتری داشتم. تیم مجارستانی ما را تحت فشار گذاشت. باید توپ را خیلی سریع تر از این ها به حرکت درآوریم. ما خیلی کند عمل کردیم و این باید اصلاح شود. دیبالا در این بازی عملکرد خوبی نداشت. البته همچنان که گفتم او به بیماری مبتلا شد و چندین هفته دارو مصرف کرد به همین خاطر طبیعی است او نیاز به زمان دارد تا به حالت عادی گذشته برگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین