کد خبر: ۶۸۲۳۳۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

آیا شاخص کل بورس مثبت می‌شود؟

با شروع معاملات آخرین روز هفته عرضه در بازار سهام باعث ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص کل شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا بهبود پیدا کرد و روند شاخص صعودی شد.
آیا شاخص کل بورس مثبت می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل تحت تاثیر معاملات منفی برخی از نمادهای شاخص‌ساز مانند شستا، فملی، فارس و تاپیکو بیش از 10 هزار واحد ریزش کرد اما در ادامه روند معاملات تقاضا بیشتر شد و ریزش شاخص کل به 6 هزار واحد کاهش یافت و به یک میلیون و 351 هزار واحد رسید.

عرضه در نمادهایی چون شستا باعث افزایش عرضه در کلیت بازار سهام شد اما تقاضا نیز در بازار سهام وجود داشت و توانست امروز عرضه را کنترل کند.

اما در جریان معاملات دیروز و امروز بازار سهام شاهد روند نزولی شاخص کل بودیم اما شاخص هم‌وزن مثبت بود و تک سهم‌ها و برخی از گروه‌ها در بازار سهام روندی صعودی داشتند.

همچنین در جریان معاملات امروز بازار سهام تقاضا در حال جمع‌اوری صف‌های فروش است و صف فروش شستا نیز جمع‌اوری شد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهایی چون فولاد، فملی، بانکی‌ها و پالایشی‌ها روندی مثبت داشتند.

به نظر می‌رسد در جریان معاملات امروز بازار سهام روند نزولی شاخص کل بازگردد و تقاضا جوابگوی عرضه در بورس باشد.

روند صعودی بازار سهام بعد از خبر تولید واکسن کرونا و افزایش قیمت‌های جهانی و در پی آن تثبیت قیمت دلار شروع شد اما به نظر می‌رسد شاخص کل بین یک میلیون و 150 تا یک میلیون و 400 هزار واحد نوسان داشته باشد.

درست است که روند نزولی بازار سهام تمام شده اما سیگنالی مبنی بر شروع روند صعودی نداریم و فعلا بازار سهام متعادل و نوسانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین