کد خبر: ۶۸۲۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

برای تردد مدت محدویت‌های تعیین شده در یزد چه کنیم؟

ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد تردد خودروهای پلاک بومی و غیربومی در مدت محدویت‌های تعیین شده را منوط به ارائه و تایید درخواست تردد اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

با عنایت به مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص محدودیت تردد خودروهای با پلاک غیربومی در سطح شهرهای استان،تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی در مدت محدودیت تعیین شده و همچنین پلاک‌های بومی در محدوده زمانی ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است.

بر همین اساس، دستگاه‌های دولتی، وانت بارها، تاکسی‌های اینترنتی و غیره برای تردد با پلاک غیربومی، می‌باید در اسرع وقت، پلاک خودروهای مدنظر را توسط ادارات، اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و سایر بخش‌های مربوطه به صورت متمرکز به فرمانداری ارسال کنند.

بنا بر اعلام ستاد استانی کرونا، افراد ساکن یزد که دارای پلاک غیر بومی هستند و افراد با پلاک بومی در محدوده زمانی ۲۱ تا ۴ صبح که ضرورت و نیاز اجباری به تردد در سطح استان دارند می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی استانداری یزد به آدرس ostanyazd.ir و با کلیک بر روی بخش «درخواست تردد پلاک های غیر بومی» نسبت به درج اطلاعات و مستندات خود اقدام کنند.

یادآور می‌شود که افراد و شرکت‌هایی که تا پایان روز چهارم آذر ماه از طریق استانداری، فرمانداری و پلیس راهور نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده‌اند، نیازی به ثبت مجدد آن در سامانه ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین