کد خبر: ۶۸۲۴۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

سرمربی استقلال عذرخواهی کرد/ فکری: آنهایی که باعث شدند حرف زشت بزنم را نمی‌بخشم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اتفاقات حاشیه ای که پس از بازی با فولاد برایش رقم خورد گفت: آنهایی که باعث شدند آن الفاظ را به کار ببرم را نمی‌بخشم و به خدا واگذارشان می‌کنم.
سرمربی استقلال عذرخواهی کرد/ فکری: آنهایی که باعث شدند حرف زشت بزنم را نمی‌بخشم
آفتاب‌‌نیوز :

روز نخست از هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز با دیدار تیم‌های استقلال و ماشین سازی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. میلیچ در دقیقه ۵۷ برای استقلال گل زد.

محمود فکری پس از این دیدار گفت: از تک تک بازیکنان تشکر می کنم .تیم ما هنوز شکل خودش را پیدا نکرده و هماهنگی هنوز به وجود نیامده است لازم بود که سه امتیاز را بگیریم. بعد از بازی سختی که با فولاد داشتیم نیاز بود که سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: حریف بازی بسته ای را به نمایش گذاشت به همین خاطر کار ما برای به دست آوردن موقعیت سخت شد. در نیمه اول موقعیت هایی را به وجود آوردیم. نیمه دوم هم همینطور.

سرمربی تیم فوتبال استقلال به احتمال پنالتی بودن دو صحنه مشکوک اشاره کرد و گفت: در هر دو نیمه صحنه مشکوک به پنالتی داشتیم که داوران باید نظر بدهند.

محمود فکری خاطرنشان کرد: اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. با این حال سه امتیاز در هفته های ابتدایی برای ما مهم است.

فکری در واکنش به این پرسش که وعده کرده بودید در مورد اتفاقات بازی با فولاد توضیح دهید آیا زمانش رسیده است گفت: باید ببینیم زمانش کی خواهد بود!

با این حال فکری جملاتش را با اشاره به همان اتفاق ادامه داد و گفت: باید فضایی را به وجود بیاوریم که بین مربیان دو تیم درگیری و تنش ایجاد نشود. با این حال کسانی که باعث شدند من الفاظی را به کار ببرم و با آبرویم بازی شود را نمی بخشم.

وی ادامه داد: با شرایطی که به وجود آوردند فضای بدی رقم خورد. از کسانی هم که آن فیلم را گرفتند گلایه دارم. امیدوارم با این کارها برخورد شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هفته سختی را پشت سرگذاشتم اما همه کسانی که باعث رقم خوردن این اتفاق شدند را به خدا واگذار می کنم و از کسانی که آن الفاظ را شنیدند عذرخواهی می کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین