کد خبر: ۶۸۲۵۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
برخی افراد نمی دانند اوقات فراغت شان را چگونه بگذرانند

انتقاد تند روحانی اصولگرا از فراخوان علیه دولت روحانی در قم

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره نیات عوامل اعلام فراخوان علیه دولت روحانی اظهار کرد: بی‌کاری یک بلاست که افراد اوقات فراغت شان را گاهی در این کارها می گذرانند .
انتقاد تند روحانی اصولگرا از فراخوان علیه دولت روحانی در قم
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی درباره فراخوان راهپیمایی علیه دولت روحانی در قم گفت: معتقدم براساس قانون اساسی باید تحزب در کشور شکل بگیرد و چند حزب قوی و فعال پای کار بیایند و عقاید مردم را نمایندگی کنند. بالاخره مسائلی در جامعه مطرح می شود و برخی می خواهند دیدگاه های شان را بگویند اما وقتی زمینه ای برای طرح دیدگاه های شان نمی بینند ناچارند از طرقی استفاده کنند که عمدتا کم نتیجه یا بی نتیجه است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبری افزود: رهبر انقلاب بارها به آثار مثبت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی اشاره کردند و اگر ما این نوع برنامه ها را در رسانه ملی، حوزه علمیه، احزاب و دانشگاه ها برپا کنیم، بسیار مفید خواهد بود چون ابعاد مختلف موضوع مشخص می شود و نتیجه روشنی هم به دست خواهد آمد.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره نیات عوامل اعلام فراخوان علیه دولت روحانی اظهار کرد: بی‌کاری یک بلاست که افراد اوقات فراغت شان را گاهی در این کارها می گذرانند یا ابراز وجودشان را با این نوع امور نشان می دهند. ما برای نقد راهکار داریم و همان طور که اشاره کردم با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی نتایج خوبی از نقدونظر کسب خواهد شد.

وی با بیان اینکه تهران، قم و مشهد از شهرهای مهم کشور هستند و گاهی اوقات یک خبر برای مردم دغدغه و تشویش درست می کند، درباره آثار اجتماعی فراخوان علیه دولت روحانی در قم افزود: این مسائل که نتیجه مثبتی ندارند فقط به دلهره و دغدغه مردم می افزاید. کارهای ضداخلاقی، توهین، تهمت و مسخره کردن در این برنامه ها انجام می شود در حالیکه این کارها راه حل مسائل نیست.

اکرمی تأکید کرد: نخبگان و اندیشمندان جامعه واقعا باید فکری برای این مسائل بکنند. ما تا صراط مستقیم را طی نکنیم حتما به راه های کج‌وکوله، نتیجه و بی‌خاصیت خواهیم رفت.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری درباره ادعای ولایتمداری طراحان فراخوان علیه دولت روحانی گفت: کسی که ولایتمدار است باید ببیند قانون چه می گوید و نظر رهبر انقلاب چیست. او باید بنشیند و هزینه و نتیجه را ببیند. وگرنه اتهام زنی به یکدیگر خلاف اخلاق و تدین است. این نوع کارها تاکنون نتیجه نداده و نتیجه هم نخواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
خنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
1
2
مردم حوصله ندارند که امثال شماها براش نظر بدید. اون بیکاری که میگویی توهین است. اینو بدون مردم وقت بیکار ندارند. ولی بیکار و بدون پول هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
2
پارسال هم از قم شروع شد فعلا خوارج در قم نفوذ کردند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
1
2
حضرت والا شما صدای خرد شدن استخوانهای محرومین را
نمیشنوید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
چرا به توهین معاون دولت ،نسبت به امام خمینی اعتراض نمی نمایید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین