کد خبر: ۶۸۲۵۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

روسیه در تعداد قربانیان کرونا رکورد زد

شمار روزانه مبتلایان و جان‌باختگان در روسیه به دلیل ابتلا به کرونا هر روز حدنصاب‌ تازه‌ای به ثبت می‌رساند و در ۲۴ ساعت اخیر و در رکوردی جدید، ۵۲۴ نفر جان باختند و مجموع جان باختگان به ۳۸ هزار و ۶۲ نفر افزایش یافت.
روسیه در تعداد قربانیان کرونا رکورد زد
آفتاب‌‌نیوز :

ستاد مبارره با کرونای روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۵ هزار و ۴۸۷ بیمار شناسایی شد و مجموع مبتلایان به دو میلیون و ۱۸۷ هزار و ۹۹۰ نفر رسید.

۲۵ هزار و ۷۳ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز اخیر در روسیه بهبود یافته و مجموع بهبودیافتگان به یک میلیون و ۶۸۵ هزار و ۴۹۲ نفر افزایش یافت. بیشترین موارد ابتلا در ۲۴ ساعت اخیر در مسکو (۶۰۷۵ مورد)، سنت پترزبورگ (۳۶۶۹ مورد) و حومه مسکو (۱۰۲۲ مورد) به ثبت رسیده است.

در حالی که شمار روزانه جان‌باختگان و مبتلایان در روسیه جهشی بی سابقه را تجربه می‌کند، ترس از پیامدهای زیانبار اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌تر، دولت این کشور را در دوراهی دشواری قرار داده است.

رکوردهای جدید قربانیان و مبتلایان ناشی از بیماری در حالی است که هنوز تدابیر شدیدی در این کشور بکار گرفته نشده است اما برخی از مقامات بهداشتی و شهروندان روسیه خواستار قاطعیت بیشتر در اعمال محدودیت‌ها هستند.

البته دولت روسیه به استانداران، روسای مناطق و جمهوری‌های خودمختار این کشور اختیار داده است که با توجه به شرایط هر استان یا منطقه شیوه نامه‌های سختگیرانه را در دستور کار قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مشت قربوهعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
پس واکسن اسپوتنیکت چی شد جناب پوتین که 95 درصد جواب مثبت میداد.اون هم مستعان روسی بوده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین